Strategia marketingowa

Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i dopasowujemy ofertę do bieżących potrzeb odbiorców. Można nas spotkać na targach branżowych, wydajemy katalogi i magazyn dla Klientów, mamy przyjazny serwis internetowy i dział wsparcia Klienta.

Jesteśmy w pobliżu

Nasza główna siedziba i magazyn mieszczą się w Warszawie. Posiadamy także dwa lokalne biura sprzedaży – w Gdańsku i Sosnowcu, dzięki czemu jesteśmy zawsze w pobliżu naszych Klientów.

Wizyty u Klientów

Każdego roku nasi inżynierowie sprzedaży odbywają około 4 000 wizyt u Klientów. Dzięki dużemu doświadczeniu i wiedzy z zakresu oferowanych produktów i aplikacji, pomogą oni w doborze odpowiednich komponentów i przedstawią najbardziej korzystną ofertę.

Komunikacja marketingowa

Konsekwentna i przejrzysta komunikacja marketingowa stanowi efektywne wsparcie dla zespołu handlowców. Oferuje również naszym klientom dostęp do wielu kanałów informacji, takich jak: strona internetowa, katalogi produktowe, magazyn dla Klientów czy serwisy społecznościowe.

Katalogi

Dla każdego obszaru produktowego przygotowaliśmy oddzielny katalog – zawierający dokładne opisy produktów wraz z danymi technicznymi, rysunkami oraz numerami katalogowymi.

Strona internetowa

Wszystkie produkty można znaleźć w naszym e-katalogu na stronie www.oemautomatic.pl. Strona internetowa zawiera także informacje o dostawcach, nowościach produktowych oraz aktualnych wydarzeniach.

Magazyn dla Klientów

Przygotowywany z myślą o naszych Klientach magazyn Informator ukazuje się trzy razy w roku, a jego nakład wynosi 4 000 egzemplarzy. Przedstawiamy w nim innowacje związane z rozwojem produktów, a także wydarzenia marketingowe.

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail