Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi Klienta oraz funkcjonalności platformy oemautomatic.pl. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz, skontaktuj się z nami: [email protected], 22 863 27 22

Nie możesz samodzielnie zmienić złożonego zamówienia przez Internet.

Możesz jednak skontaktować się z działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc dotyczącą zmian lub uzupełnień/odliczeń. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, a my postaramy się zmienić Twoje zamówienie, zanim zostanie wysłane do dostawcy.


Nie ma możliwości zakupów na paragon, ponieważ nie prowadzimy sprzedaży dla osób fizycznych.

Tak. Twój koszyk jest zapisywany na Twoim koncie użytkownika, co oznacza, że możesz dodawać lub usuwać produkty na kilku różnych urządzeniach bez utraty informacji.
Możesz również zapisać stan swojego koszyka jako szablon zamówienia.

Tak. Klient ma możliwość samodzielnego odbioru towaru po uprzednim ustaleniu terminu i warunków z Działem Obsługi Klienta.

Istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze, ale wyłącznie gotówką (odliczona kwota) lub na podstawie wcześniej wystawionej faktury proforma. Nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą.


Tak, istnieje możliwość wyboru tymczasowego adresu dostawy w podsumowaniu zamówienia.

Informujemy, że przesyłki wysyłamy wyłącznie na adresy firmowe (adresy prywatne nie będą akceptowane).


Po zalogowaniu się na stronie znajdziesz całą historię swoich zamówień w zakładce „Moje konto” >> „Historia zamówień”. Tam możesz wyszukiwać według zakresu dat, a następnie według numeru zamówienia. Następnie kliknij „Pokaż szczegóły zamówienia”, aby wyświetlić produkty, ceny i daty.

Tak, po zalogowaniu możesz zobaczyć aktualne stany magazynowe klikając na wybrany artykuł. Jeśli produkt jest dostępny, szacowany czas realizacji zamówienia jest wyświetlany w koszyku. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania dotyczące czasu dostawy lub potrzebujesz dostawy częściowej.

Tak. Każde konto klienta (firmy) może mieć wielu użytkowników. Ponieważ każdy klient (firma) posiada swój numer klienta, można wykorzystać go do powiązania użytkowników z firmą. Każdy użytkownik będzie miał swój unikalny login.

Przy składaniu wniosku można określić, którzy użytkownicy uzyskają pełny dostęp (cena, stan magazynowy i składanie zleceń) a którzy częściowy (tylko cena i stan magazynowy – bez możliwości składania zamówień). Użytkownicy będą połączeni z tym samym numerem klienta, dzięki czemu adresy wysyłki i dane o fakturach będą dostępne przy kasie.

W celu dodania użytkownika do konta prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: [email protected]


Tak. Należy jednak złożyć wniosek o alternatywny adres dostawy.

Można to zrobić logując się na swoje konto i wypełniając formularz lub kontaktując się z nami. Po skompletowaniu zamówienia będziesz mógł wybrać adres, na który ma trafić Twoje zamówienie. Możesz sprawdzić swoje adresy w sekcji „moje konto” i „dane adresowe”. Jeśli chcesz usunąć adres, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.


Tak, OEM Automatic prowadzi sprzedaż wyłącznie dla firm, a nie dla osób fizycznych.

Większość zamówień otrzymanych do godziny 12.00 wysyłamy tego samego dnia, ale nie zawsze jest to możliwe – zwłaszcza w przypadku większych zamówień wymagających wysyłki paletowej.

W naszym serwisie jest możliwość tworzenia listy ulubionych produktów. Aby dodać produkt do listy ulubionych, należy kliknąć ikonę gwiazdki obok wybranego wariantu produktu.

Po dodaniu produktu do ulubionych znajdziesz tę samą ikonę na górze strony, obok swojego konta/logowania. Tam możesz dostosować ilość, dodawać komentarze, a nawet udostępniać listę ulubionych.

Funkcjonalność listy ulubionych jest dostępna zarówno dla klientów zalogowanych, jak i niezalogowanych, z tą różnicą, że zalogowani klienci będą mogli przeglądać ceny i stany magazynowe artykułów znajdujących się na liście ulubionych.

Możesz również wysłać nam całą listę, aby poprosić o wycenę, naciskając „poproś o wycenę”. Wypełnij wymagane dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, przesyłając wycenę.


Ofertę handlową dotyczącą produktu można uzyskać na dwa sposoby:


  1. Jeśli jesteś zalogowanym użytkowanikiem sklepu internetowego ceny są widoczne przy produktach. 
Jeśli przy produkcie nie jest wyświetlona cena należy kliknąć przycisk „ Zapytaj o ofertę”. 

  2. Jeśli nie jesteś użytkownikiem sklepu należy przy wybranym produkcie kliknąć przycisk „ Zapytaj o ofertę” lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
 Dział Obsługi Klienta przekieruje zapytanie ofertowe do opiekuna handlowego, który jest odpowiedzialny za przygotowanie oferty handlowej (podając Klientowi w wiadomości zwrotnej adres mailowy i nr telefonu opiekuna handlowego).

Umieść żądane pozycje w koszyku, a następnie kliknij „Zapisz jako szablon zamówienia”. Wpisz nazwę szablonu i naciśnij „Zapisz koszyk jako szablon”. Zapisane szablony zamówień znajdziesz w sekcji „Moje konto” >> „Szablony zamówień”. Tam możesz dodawać lub usuwać pozycje oraz powielać szablon zamówienia, a także umieścić wszystkie pozycje z szablonu zamówienia bezpośrednio w koszyku.

Koszty przesyłki zamówionego towaru pokrywa Klient według podanych niżej stawek (cen netto) zależnych od wagi oraz wymiarów przesyłki:


  • 0 kg – 4,99 kg: 23,00 PLN

  • 5 kg – 9,99 kg: 27,00 PLN

  • 10 kg – 19,99 kg: 42,00 PLN

  • 20 kg – 29,99 kg: 60,00 PLN

  • 30 kg – 59,99 kg: 90,00 PLN

  • Pół palety 60 x 80 do 59,99 kg: 130,00 PLN  

  • Paleta 120 x 80 do 149,99 kg: 180,00 PLN
  • 
Paleta 120 x 80 od 150 kg do 199,99 kg: 220,00 PLN
  • Paleta powyżej wymiarów 120 x 80 i 200 kg − cena ustalona indywidualnie

Dla zamówień złożonych za pośrednictwem sklepu internetowego wprowadziliśmy PROMOCYJNE CENY PRZESYŁEK:

  • Przesyłki o wadze do 30 kg: PROMOCYJNA CENA 19,90 PLN
  • Przesyłki o wadze powyżej 30 kg: cena ustalana indywidualnie

Szczegółowe informacje: Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS)

Uwaga! Koszt wysyłki nie jest uwidoczniony w podsumowaniu zamówienia.


Jeśli jesteś zalogowany, przy części produktów widoczne są ceny. Jest to cena netto oraz cena sprzedaży – uwzględniająca aktualnie przyznany Ci rabat.
Łączna kwota netto zamówienia uwzględniająca przyznane rabaty i kwota brutto wraz z podatkiem VAT – bez kosztów dostawy, są dla przejrzystości wyświetlane osobno w koszyku.

Uwaga: w przypadku artykułów na które otrzymałeś specjalną jednorazową wycenę – która różni się od standardowo wyświetlonej ceny – zamówienia należy dokonać kontaktując się z działem obsługi klienta.

Prosimy pamiętać, że do faktury zostaną doliczone koszty dostawy, które nie są uwzględnione w podsumowaniu zamówienia.


Po zalogowaniu, przy produktach zostaną wyświetlone ceny (zawierające wszelkie rabaty ustawione na Twoim koncie) oraz aktualne stany magazynowe lub przewidywany czas realizacji. Jeśli nie widzisz ceny lub stanu magazynowego – oznacza to, że produktu nie można kupić online i musisz skontaktować się z nami w celu uzyskania oferty (przycisk „zapytaj o ofertę”).

Jeśli masz numer produktu, a nie możesz znaleźć go na stronie internetowej, możesz skontaktować się z działem obsługi Klienta i zapytać o produkt.


W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki i produktu, Klient jest zobowiązany umieścić stosowną adnotację na pokwitowaniu odbioru oraz sporządzić protokół szkody.

Każda reklamacja w formie pisemnej wraz z protokołem szkody i dokumentacją fotograficzną winna być przesłana na adres: [email protected] w ciągu 3 dni od zaistniałego zdarzenia.


Tak, istnieje możliwość rozłożenia dostawy Twojego zamówienia na różne terminy.

Wypełnij żądaną datę dostawy dla pozycji zamówienia w koszyku, ale pamiętaj, że opłata zostanie naliczona za każdą dostawę.

Uwaga: nie możemy obsłużyć różnych terminów dostawy dla tego samego produktu. W takich przypadkach prosimy o kontakt z obsługą klienta przez e-mail lub telefon w celu ustalenia szczegółów.


Do przesyłki nie jest dołączana faktura. Faktury wysyłane są drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres mailowy (warto sprawdzić w folderze SPAM). Jeśli Klient nie wyraził zgody na kontakt drogą elektroniczną, wówczas faktura wysyłana jest pocztą na wskazany adres w zamówieniu.

W celu ustalanie lub zmiany warunków handlowych należy skontaktować się z opiekunem handlowym.

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta: [email protected], 22 863 27 22

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail