ORLACO

SideEye

System aktywnego wspomagania skrętu zwiększający bezpieczeństwo w martwej strefie

SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie

 

Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.

 

Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe

 

SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).

Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.

 

Precyzyjna detekcja w ułamku sekundy

System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.

 

Wymóg wykrywania martwej strefy

W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.

 

 Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha

 

Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.

SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.

 

Integracja systemu SideEye z istniejącymi systemami

Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.

Pokaż więcej
  • Kamera FAMOS 118°
  • 7" RLED monitor
  • Czujnik radarowy SRD
  • Puszka przyłaczeniowa i kable połączeniowe
  • Głośnik emitujący ostrzeżenia dźwiękowe

Wybrany wariant produktu

Wybrany wariant produktu

Specyfikacja techniczna

Opis produktu

SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie

 

Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.

 

Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe

 

SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).

Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.

 

Precyzyjna detekcja w ułamku sekundy

System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.

 

Wymóg wykrywania martwej strefy

W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.

 

 Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha

 

Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.

SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.

 

Integracja systemu SideEye z istniejącymi systemami

Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.

Akcesoria

Powiązane

Akademia OEM

Kompleksowe rozwiązania IoT do pojazdów i maszyn mobilnych

Firma Epec oferuje kompleksowe rozwiązania IoT do zdalnego serwisowania, diagnostyki, zarządzania flotą, monitorowania stanu, wskaźników KPI maszyn , które są dopasowane do zindywidualizowanych potrzeb klienta.

Nowości

Poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego – system SideEye aktywnego wspomagania skrętu

Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie.

Nowości

Bezpieczniejsza praca z kamerami Orlaco do kompaktowych maszyn

Rozwiązania do monitorowania martwego pola z zastosowaniem kamer stają się obecnie coraz bardziej popularne w kompaktowych maszynach, ze względu na znaczną poprawę bezpieczeństwa jaką wprowadzają na placach budowy.

Nowości

Safety Netbox – rozproszone We/Wy poprzez Profinet, PROFIsafe lub Ethernet/IP, CIP Safety

Netboxy marki IDEM mają w pełni konfigurowalne We/Wy, które mogą być ustawione jako 3 dwukanałowe wejścia bezpieczne lub wejścia sygnałowe. Modułowe przyciski można skonfigurować poprzez CIP Safety lub PROFIsafe.

Nowości

Zabezpieczenie termiczne transformatora

Zabezpieczenie termiczne transformatora typu ZTT marki INOVA służy do kontroli jego temperatury za pomocą czujników PT100 umieszczonych w uzwojeniach i na rdzeniu.

Z życia firmy

Jakość i zrównoważony rozwój

Nasze główne cele to zapewnienie stabilnego i rentownego rozwoju biznesu, zmniejszanie negatywnego wpływu na środowisko, utrzymanie wysokiej etyki pracy oraz bycie atrakcyjnym pracodawcą i partnerem biznesowym.

Warianty produktu Cena

Wybrany wariant

Wybierz wariant produktu z listy

Wsparcie techniczne
Emilian Dudek

Product Manager MASZYNY

+48 661 641 165 +48 661 641 165

Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail