Najczęstsze pytania

Czy można dodać kilku użytkowników do jednego konta?

Tak. Każde konto klienta (firmy) może mieć wielu użytkowników. Ponieważ każdy klient (firma) posiada swój numer klienta, można wykorzystać go do powiązania użytkowników z firmą. Każdy użytkownik będzie miał swój unikalny login.

Przy składaniu wniosku można określić, którzy użytkownicy uzyskają pełny dostęp (cena, stan magazynowy i składanie zleceń) a którzy częściowy (tylko cena i stan magazynowy – bez możliwości składania zamówień). Użytkownicy będą połączeni z tym samym numerem klienta, dzięki czemu adresy wysyłki i dane o fakturach będą dostępne przy kasie.

W celu dodania użytkownika do konta prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: [email protected]

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail