Precyzja i terminowość dostaw jest jednym z naszych podstawowych priorytetów. Stale rozwijamy nasz system logistyczny, aby zagwarantować możliwie najlepszy poziom usług. Dzięki temu nasi Klienci mogą być pewni, że właściwy produkt dotrze do nich w odpowiednim czasie, a dostawa odbędzie się w preferowany przez nich sposób.
Nasze centrum logistyczne mieści się w szwedzkiej miejscowości Tranås. Magazyn główny znajduje się w Warszawie, dzięki czemu sprawnie obsługujemy zamówienia Klientów z całej Polski. Jeśli zamówienie zostaje złożone do godziny 12:00, towar jest wysyłany z magazynu jeszcze tego samego dnia, by w większości przypadków trafić do Klienta już nazajutrz.
Jesteśmy specjalistyczną firmą, której celem jest dostarczanie Klientom optymalnych rozwiązań. Oprócz oferty standardowej, możemy zaoferować także dostawy pozakatalogowych komponentów produkowanych przez naszych dostawców na indywidualne zamówienie Klientów.
Dodatkowo, posiadamy własne zaplecze techniczne, które umożliwia nam dostosowanie produktów do potrzeb Klientów, tak aby otrzymali produkt „szyty na miarę”.
Niestety nie można uniknąć całkowicie reklamacji, ich obsługa to prawdziwy sprawdzian dla firmy. W trosce o podniesienie poziomu obsługi klienta wprowadziliśmy nowy system zarządzania reklamacjami. Jego wdrożenie usprawnia proces rejestracji i rozpatrzenia zdarzenia, jednocześnie skłania nas do stałego doskonalenia się i rozwoju.
Kolejną inwestycją była zmiana systemu składowania towarów na magazynie. Zainstalowaliśmy wertykalne regały windowe Shuttle-XP, co przyniosło wymierne korzyści firmie i Klientom: pozyskanie cennej powierzchni i zabezpieczenie składu, usprawnienie procesu i eliminację błędów kompletacji zamówień.