Każdego dnia stajemy się lepsi. Czasem są to drobne zmiany, a czasem większe. Naszym celem jest poprawa obsługi Klienta, usprawnienie procesów logistycznych i udoskonalenie oferty produktów, a także dbałość o środowisko i zrównoważony rozwój.
Odpowiedzialność jakościowa to jeden z kluczowych elementów funkcjonowania naszej firmy na rynku i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Przyjęty przez nas system zarządzania jakością (OEM Quality Development) pozwala nam stale dokonywać usprawnień prowadzących do większego bezpieczeństwa dostaw oraz rozbudowy oferty.
Dążymy do tego, by dostarczać naszym Klientom produkty zgodnie z ich oczekiwaniami, potrzebami i wymaganiami, tworząc klimat dobrej współpracy i zaufania.
Pragniemy dostarczać produkty, które zasługują na uznanie naszych Klientów. Jakość ma dla naszej firmy strategiczne znaczenie, gdyż chcemy być postrzegani jako solidny partner, wzbudzający szacunek zarówno wśród Klientów, jak i konkurencji. W celu realizacji powyższej polityki jakości wdrożony został i funkcjonuje System Zarządzania Jakością zgodny z PN-EN ISO 9001:2015 i AQAP 2110:2016. Jest on utrzymywany i doskonalony przy pełnym zaangażowaniu kierownictwa i wszystkich pracowników.
Zobacz certyfikat PN-EN ISO 9001:2015
Zobacz certyfikat AQAP 2110:2016
W grudniu 2013 roku Rada Nadzorcza OEM International ustanowiła wspólny „Kodeks postępowania” dla wszystkich firm OEM. Stanowi on zbiór wytycznych postępowania w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR - z ang. Companies Social Responsibility).
Dowiedz się więcej na temat KODEKSU POSTĘPOWANIA
Zapoznaj się z broszurą CSR – Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw