Pracownik działu obsługi klienta

Poszukujemy kandydata do pracy w  DZIALE OBSŁUGI KLIENTA.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Kontakt telefoniczny, e-mailowy z klientami w celu realizacji zamówień
  • Obsługa programu SAP i CRM
  • Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta
  • Bieżące raportowanie
  • Ścisła współpraca z działami Sprzedaży, Finansów i Logistyki

Wymagania:

  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie
  • Doskonała organizacja pracy
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Praktyczna znajomość SAP – mile widziana

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym
  • Pracę w międzynarodowej organizacji, którą wyróżnia otwarta i przyjazna atmosfera
  • Dogodny dojazd oraz parking dla pracowników
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Pyszną kawę w biurze

Osoby zainteresowane dołączeniem do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: [email protected]. W tytule e-maila prosimy o podanie nazwy stanowiska.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr. 133 poz.883)

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail