• Ponad 20 lat na rynku!
  • Ponad 15 000 produktów
  • Zamówienia złożone do godz. 12:00 realizowane są tego samego dnia!

Specjalista ds. obsługi klienta

Dział Sterowania poszukuje pracownika na stanowisko Asystent ds. wsparcia sprzedaży.

Miejsce pracy: Biuro w Warszawie

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za kompleksową obsługę Klienta
  • Budowanie, utrzymanie i rozwijanie relacji z Klientami
  • Monitorowanie i obsługa zamówień/zapytań/reklamacji/korespondencji
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem logistyki oraz finansowym
  • Przygotowywanie raportów i zestawień

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zorientowanie na klienta
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania relacji interpersonalnych
  • Zaangażowanie
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Umowę o pracę 
  • Przyjazną atmosferę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Szkolenia krajowe i zagraniczne
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet Multisport

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: [email protected]. W tytule e-maila prosimy o podanie nazwy stanowiska.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr. 133 poz.883)

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

22 863 27 22

Wyślij e-mail