ELECTROMEN
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Częstotliwość PWM | 21kHz |
---|---|
Dimensions length x width x height | 107x107x45 mm |
Dostawca | Electromen |
Maksymalny prąd ciągły | 25 A |
Masa | 270 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC, 36 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Peak current | 50 |
---|---|
Rodzaj sterowania | Prędkość, Hamowanie, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
Temperatura pracy | -10°C...+50°C |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V |
Zakres ustawień prądu | 4-50 A |
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Dla OEM Automatic Sp. z o.o. zrównoważony rozwój ma kluczowe znaczenie. Dlatego też z dużym zainteresowaniem przyglądamy się działaniom naszych dostawców i producentów w tym obszarze. Zapytaliśmy firmę Brooks Instrument w jaki sposób ich produkty wspierają cele zrównoważonego rozwoju.
Działania OEM na rzecz zrównoważonego rozwoju koncentrują się na długoterminowych korzyściach biznesowych, uwzględniając jednocześnie aspekty środowiskowe, społeczne i ekonomiczne.
Wyłączniki nadprądowe firmy ISKRA RI73N C63 oraz RI113N C125 znalazły zastosowanie jako zabezpieczenie układu podgrzewacza w kotłach wodnych zasilanych napięciem 3-fazowym.
Przełączniki rtęciowe są od wielu lat stosowane w przemyśle. Jednak ze względu na powszechnie rosnącą świadomość zagrożeń, jakie niesie rtęć dla środowiska i zdrowia, konieczne stało się zastąpienie ich bezpieczniejszymi alternatywami, takimi jak czujniki DIS.
Wojciech Drabik