ELECTROMEN
EM-206 is a DC-motor controller that is designed for brushless motors with hall sensor feedback. The unit has a mosfet-type high efficiency power stage. EM-206 can be connected to motors using 60º or 120º commutation. The unit is equipped with standard controls, such as speed, stop, reversing and braking. Mechanical installation can be done with screws or by using a rail mounting base.
There are two control options. Direct control (open loop) sets motor voltage in proportion to control voltage, as with a standard DC-motor. Frequency locked control (closed loop) uses hall sensor feedback for speed set besides commutation set. This way a precise speed control is attained. Closed loop response can be altered so that the adjustment remains stabile in given application. Speed control signal can be scaled with trimmers.
Current limit restricts motor torque when motor current exceeds set value. Current limit can be set with a trimmer or with external signal. Fault output indicates the operation of the current limit. EM-206 is protected against surge voltage and overheating (excess load). The unit requires an external fuse.
As an option, EM-A1 expansion card can be installed, this makes it possible to control EM-206 with ±10V signal.
FEATURES:
• Three phase output
• Continuous speed adjustment
• Reversing
• Braking
• ±10V control option
• Hall sensor supply and input
• 60º or 120º commutation
• Settable / controllable current limit
• Fault output
• Open or closed loop activity
• High efficiency
• Rail base mountable
Dimensions length x width x height | 89x73x25 mm |
---|---|
Dostawca | Electromen |
Maksymalny prąd ciągły | 5 A |
Masa | 130 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 24 V DC, 36 V DC, 48 V DC, 56 V DC |
Odpowiedni silnik | Bezszczotkowy DC |
Peak current | 7 |
---|---|
Rodzaj sterowania | Hamowanie, Kierunek, Prędkość, Moment |
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >3V = ON |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V lub ±10V |
Zakres ustawień prądu | 0-8 A |
EM-206 is a DC-motor controller that is designed for brushless motors with hall sensor feedback. The unit has a mosfet-type high efficiency power stage. EM-206 can be connected to motors using 60º or 120º commutation. The unit is equipped with standard controls, such as speed, stop, reversing and braking. Mechanical installation can be done with screws or by using a rail mounting base.
There are two control options. Direct control (open loop) sets motor voltage in proportion to control voltage, as with a standard DC-motor. Frequency locked control (closed loop) uses hall sensor feedback for speed set besides commutation set. This way a precise speed control is attained. Closed loop response can be altered so that the adjustment remains stabile in given application. Speed control signal can be scaled with trimmers.
Current limit restricts motor torque when motor current exceeds set value. Current limit can be set with a trimmer or with external signal. Fault output indicates the operation of the current limit. EM-206 is protected against surge voltage and overheating (excess load). The unit requires an external fuse.
As an option, EM-A1 expansion card can be installed, this makes it possible to control EM-206 with ±10V signal.
FEATURES:
• Three phase output
• Continuous speed adjustment
• Reversing
• Braking
• ±10V control option
• Hall sensor supply and input
• 60º or 120º commutation
• Settable / controllable current limit
• Fault output
• Open or closed loop activity
• High efficiency
• Rail base mountable
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Rodzina czujników S3N, produkowana przez firmę Datasensing, oferuje kompletne i elastyczne rozwiązanie w wyjątkowo kompaktowej i wytrzymałej obudowie.
Climate Air+ Solution – system zaprojektowany z myślą o monitorowaniu warunków środowiskowych w środowiskach przemysłowych i logistycznych.
Akumulatory Discover DRY CELL Rail Transit to nowoczesne, bezobsługowe źródła energii oparte na technologii hydropolimerowej, które wyraźnie przewyższają tradycyjne akumulatory AGM i żelowe
W dynamicznie rozwijającym się przemyśle kluczowe są szybkość, niezawodność i łatwość montażu. Właśnie te cechy oferuje technologia Push In, która od kilkunastu do kilkudziesięciu lat zyskuje coraz większe uznanie jako alternatywa dla tradycyjnych połączeń śrubowych.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Maksymalny prąd ciągły | Napięcie zasilania | Peak current | Zakres ustawień prądu | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
Sterownik silnika BLDC, 4Q, 12-36V DC, 10A
Nr produktu:
EM-206
Skopiowano
|
10 A
|
12 V DC, 24 V DC, 36 V DC
|
15
|
0-15 A
|
| ||
![]()
Sterownik silnika BLDC, 4Q, 20-56V DC, 5A
Nr produktu:
EM-206-48
Skopiowano
|
5 A
|
24 V DC, 36 V DC, 48 V DC, 56 V DC
|
7
|
0-8 A
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Wojciech Drabik