ELECTROMEN
EM-339A to rodzina kontrolerów firmy Electromen, umożliwiających synchroniczną pracę dwóch silników lub siłowników elektrycznych prądu stałego. Sterowniki te posiadają cztery stopnie mocy w postaci mostków H. Przeznaczone są do silników oraz siłowników elektrycznych z sygnałem sprzężenia zwrotnego w postaci czujników Halla. Sterowanie odbywa się za pomocą poleceń FW (jazda do przodu) / BW (jazda do tyłu) lub poprzez zadanie żądanej pozycji (wersje SPF).
Synchronizacja zapewnia pracę wszystkich napędów z tą samą prędkością z zachowaniem jednakowej pozycji. Jeśli błąd synchronizacji przekroczy ustawiony limit, wówczas wszystkie podłączone silniki/siłowniki elektryczne zostaną zatrzymane.
Kontrolery EM-339A umożliwiają ustawienie rampy przyspieszania i hamowania, zapewniając przez to płynny start, zatrzymywanie oraz zmianę kierunku ruchu napędów elektrycznych. Zapewniona jest prawidłowa praca podłączonych silników/siłowników elektrycznych pomimo wahań obciążenia, dzięki programowalnej funkcji jej kompensacji. Regulowane limity prądu zapewniają ochronę silników/siłowników elektrycznych oraz elementów mechanicznych przed przeciążeniem. Zmiana parametrów, jak i sterowanie, mogą odbywac się po magistrali Modbus RTU.
| Częstotliwość PWM | 2kHz/16kHz |
|---|---|
| Dimensions length x width x height | 78x73x25 mm |
| Dostawca | Electromen |
| Maksymalny prąd ciągły | 2x10 A |
| Masa | 110 g |
| Montaż | szyna DIN |
| Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
| Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
| Peak current | 2x20 |
| Protokół komunikacyjny | Modbus RTU |
|---|---|
| Rodzaj sterowania | Hamowanie, Kierunek, Soft start/stop, Prędkość, Moment |
| Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
| Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
| Temperatura pracy | -20°C...+60°C |
| Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V lub 4-20mA |
| Zakres ustawień prądu | 1-25 A |
EM-339A to rodzina kontrolerów firmy Electromen, umożliwiających synchroniczną pracę dwóch silników lub siłowników elektrycznych prądu stałego. Sterowniki te posiadają cztery stopnie mocy w postaci mostków H. Przeznaczone są do silników oraz siłowników elektrycznych z sygnałem sprzężenia zwrotnego w postaci czujników Halla. Sterowanie odbywa się za pomocą poleceń FW (jazda do przodu) / BW (jazda do tyłu) lub poprzez zadanie żądanej pozycji (wersje SPF).
Synchronizacja zapewnia pracę wszystkich napędów z tą samą prędkością z zachowaniem jednakowej pozycji. Jeśli błąd synchronizacji przekroczy ustawiony limit, wówczas wszystkie podłączone silniki/siłowniki elektryczne zostaną zatrzymane.
Kontrolery EM-339A umożliwiają ustawienie rampy przyspieszania i hamowania, zapewniając przez to płynny start, zatrzymywanie oraz zmianę kierunku ruchu napędów elektrycznych. Zapewniona jest prawidłowa praca podłączonych silników/siłowników elektrycznych pomimo wahań obciążenia, dzięki programowalnej funkcji jej kompensacji. Regulowane limity prądu zapewniają ochronę silników/siłowników elektrycznych oraz elementów mechanicznych przed przeciążeniem. Zmiana parametrów, jak i sterowanie, mogą odbywac się po magistrali Modbus RTU.
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Klienci zarejestrowani w naszej platformie zakupowej zyskali dostęp do trzech form płatności online: Blik, Przelewy24 (bezpieczny przelew za pośrednictwem wybranego banku) oraz płatność kartą kredytową.
KTR 156/R firmy Sensit to specjalistyczny, rezystancyjny czujnik zaprojektowany z myślą o monitorowaniu temperatury łożysk osi w pojazdach szynowych.
ISKRA d.o.o. to słoweński producent komponentów elektrycznych. Nieprzerwanie od blisko 80 lat produkuje w Europie wysokiej jakości wyroby, które sprzedawane są na całym świecie.
Skanery kodów kreskowych Datalogic to zaawansowane urządzenia zaprojektowane z myślą o niezawodności i wysokiej wydajności.
|
|
|
|
|
|
||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
| Warianty produktu | Maksymalny prąd ciągły | Napięcie zasilania | Peak current | Rodzaj sterowania | Cena | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sterownik do synchronizacji dwóch silników DC, 12-24V DC, 2x10A
Nr produktu:
EM-339A-PLI
Skopiowano
|
2x10 A
|
12 V DC, 24 V DC
|
2x20
|
Hamowanie, Kierunek, Soft start/stop, Prędkość, Moment
|
| ||
Sterownik do synchronizacji dwóch silników DC, 24-48V DC, 2x8A
Nr produktu:
EM-339A-48V-PLI
Skopiowano
|
2x8 A
|
24 V DC, 36 V DC, 48 V DC
|
2x15
|
Hamowanie, Kierunek, Soft start/stop, Prędkość, Moment
|
| ||
Sterownik do synchronizacji dwóch silników DC, z pozycjonowaniem, 12-24V DC, 2x10A
Nr produktu:
EM-339A-SPF
Skopiowano
|
2x10 A
|
12 V DC, 24 V DC
|
2x20
|
Hamowanie, Pozycja, Soft start/stop, Prędkość, Moment
|
| ||
Sterownik do synchronizacji dwóch silników DC, z pozycjonowaniem, 24-48V DC, 2x8A
Nr produktu:
EM-339A-48V-SPF
Skopiowano
|
2x8 A
|
24 V DC, 36 V DC, 48 V DC
|
2x15
|
Hamowanie, Pozycja, Soft start/stop, Prędkość, Moment
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Wojciech Drabik