MOTECK
ID16 to solidne i mocne siłowniki o maksymalnym obciążeniu do 12000N, przeznaczone do zastosowania w trackerach solarnych. Dostępnych jest kilka opcji, w tym śruba kulowa lub wrzeciono trapezowe i czujniki do sprzężenia zwrotnego.
Opcje:
- czujniki Halla
- czujnik kontaktronowy
- potencjometr
Główne aplikacje: przemysłowe, trackery solarne
Cykl pracy | 10 % |
---|---|
Dostawca | MOTECK |
Maksymalna siła ciągnąca | 5500 N |
Maksymalna siła pchająca | 5500 N |
Maksymalny skok | 900 mm |
Max. temperatura pracy | 65 °C |
Min. temperatura pracy | -20 °C |
Minimalny skok | 450 mm |
Napięcie zasilania | 24 V DC |
Prędkość maksymalna | 3,3 mm/s |
Stopień ochrony IP | IP65 |
ID16 to solidne i mocne siłowniki o maksymalnym obciążeniu do 12000N, przeznaczone do zastosowania w trackerach solarnych. Dostępnych jest kilka opcji, w tym śruba kulowa lub wrzeciono trapezowe i czujniki do sprzężenia zwrotnego.
Opcje:
- czujniki Halla
- czujnik kontaktronowy
- potencjometr
Główne aplikacje: przemysłowe, trackery solarne
Firma Moteck wprowadziła do swojej oferty serię siłowników o oznaczeniu MK32, która mimo podobieństwa do popularnej serii LD3, pod wieloma względami ją przewyższa.
Seria MKS1 to najmniejsze siłowniki z dotychczasowej oferty firmy Moteck. Mimo prostej budowy, charakteryzują się wysokim stopniem szczelności statycznej – IP56.
LD3 to popularna seria kompaktowych siłowników elektrycznych, na napięcie 12 V i 24 V DC, o bardzo szerokim zastosowaniu. Mogą odpowiadać zarówno za ryglowanie ruchomego elementu w urządzeniu, jak i przemieszczanie ładunków.
Seria elektromagnesów ERC firmy Nafsa charakteryzuje się pracą dwustronnego działania (push/pull) i jest bardzo często stosowana przez producentów różnego rodzaju systemów sortujących.
Climate Air+ Solution – system zaprojektowany z myślą o monitorowaniu warunków środowiskowych w środowiskach przemysłowych i logistycznych.
Akumulatory Discover DRY CELL Rail Transit to nowoczesne, bezobsługowe źródła energii oparte na technologii hydropolimerowej, które wyraźnie przewyższają tradycyjne akumulatory AGM i żelowe
Wojciech Drabik