MOTECK
Siłowniki LD40 przeznaczone są do zastosowań przemysłowych. Maksymalne obciążenie to 4000N. Dostępne są dwie pozycje silnika, które czynią tę serię bardziej elastyczną do instalacji w aplikacjach o ograniczonej przestrzeni. Zewnętrzne czujniki kontaktronowe wskazują osiągnięcie końca skoku do jednostki sterującej. Opcjonalnie dostępny jest również trzeci czujnik, wskazujący pozycję pośrednią.
Opcje:
- położenie silnika
- trzeci czujnik kontaktronowy
Główne aplikacje: przemysłowe.
Cykl pracy | 10 % |
---|---|
Dostawca | MOTECK |
Maksymalna siła ciągnąca | 4000 N |
Maksymalna siła pchająca | 4000 N |
Maksymalny skok | 400 mm |
Max. temperatura pracy | 65 °C |
Min. temperatura pracy | -20 °C |
Minimalny skok | 100 mm |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Prędkość maksymalna | 10,5 mm/s |
Stopień ochrony IP | IP54 |
Siłowniki LD40 przeznaczone są do zastosowań przemysłowych. Maksymalne obciążenie to 4000N. Dostępne są dwie pozycje silnika, które czynią tę serię bardziej elastyczną do instalacji w aplikacjach o ograniczonej przestrzeni. Zewnętrzne czujniki kontaktronowe wskazują osiągnięcie końca skoku do jednostki sterującej. Opcjonalnie dostępny jest również trzeci czujnik, wskazujący pozycję pośrednią.
Opcje:
- położenie silnika
- trzeci czujnik kontaktronowy
Główne aplikacje: przemysłowe.
Firma Moteck wprowadziła do swojej oferty serię siłowników o oznaczeniu MK32, która mimo podobieństwa do popularnej serii LD3, pod wieloma względami ją przewyższa.
Seria MKS1 to najmniejsze siłowniki z dotychczasowej oferty firmy Moteck. Mimo prostej budowy, charakteryzują się wysokim stopniem szczelności statycznej – IP56.
LD3 to popularna seria kompaktowych siłowników elektrycznych, na napięcie 12 V i 24 V DC, o bardzo szerokim zastosowaniu. Mogą odpowiadać zarówno za ryglowanie ruchomego elementu w urządzeniu, jak i przemieszczanie ładunków.
Seria elektromagnesów ERC firmy Nafsa charakteryzuje się pracą dwustronnego działania (push/pull) i jest bardzo często stosowana przez producentów różnego rodzaju systemów sortujących.
Akumulatory Discover DRY CELL Rail Transit to nowoczesne, bezobsługowe źródła energii oparte na technologii hydropolimerowej, które wyraźnie przewyższają tradycyjne akumulatory AGM i żelowe
W dynamicznie rozwijającym się przemyśle kluczowe są szybkość, niezawodność i łatwość montażu. Właśnie te cechy oferuje technologia Push In, która od kilkunastu do kilkudziesięciu lat zyskuje coraz większe uznanie jako alternatywa dla tradycyjnych połączeń śrubowych.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Maksymalna siła ciągnąca | Maksymalna siła pchająca | Prędkość maksymalna | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|
4000 N
|
4000 N
|
10,5 mm/s
|
| |||
2000 N
|
2000 N
|
20,5 mm/s
|
| |||
3000 N
|
3000 N
|
9,5 mm/s
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Wojciech Drabik