ELECTROMEN
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Częstotliwość PWM | 21kHz |
---|---|
Dostawca | Electromen |
Maksymalny prąd ciągły | 25 A |
Masa | 270 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC, 36 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Prąd szczytowy | 50 A |
Rodzaj sterowania | Prędkość, Hamowanie, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
---|---|
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
Temperatura pracy | -10°C...+50°C |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V |
Wymiary dł x sz x wy | 107x107x45 mm mm |
Zakres ustawień prądu | 4-50 A |
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Red Lion wprowadza na rynek nowy, niezarządzalny, 16-portowy switch przemysłowy Ethernet N-Tron NT116 do wspierania krytycznych operacji w wymagających warunkach środowiskowych.
W przypadku komponentów elektronicznych umieszczonych w pobliżu obszarów o dużym zasoleniu, wilgoci, narażonych na korozję, kontakt z chemikaliami czy innymi przedmiotami może być niezbędne zastosowanie powłoki konformalnej.
Wyłączniki krańcowe IN73 i MN78 firmy Bernstein idealnie nadają się do małych prądów.
Product Manager SILNIKI I MOTOREDUKTORY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: