ELECTROMEN
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Częstotliwość PWM | 21kHz |
---|---|
Dimensions length x width x height | 107x107x45 mm |
Dostawca | Electromen |
Maksymalny prąd ciągły | 25 A |
Masa | 270 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC, 36 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Peak current | 50 |
---|---|
Rodzaj sterowania | Prędkość, Hamowanie, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
Temperatura pracy | -10°C...+50°C |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V |
Zakres ustawień prądu | 4-50 A |
Sterownik EM-115 jest przeznaczony do silników prądu stałego z magnesami trwałymi. Sterowanie mocą odbywa się za pomocą metody PWM (modulacja szerokości impulsu), dzięki czemu uzyskuje się wysoką sprawność i małe straty temperatury. Jednostka działa w 4 kwadrantach, więc możłiwa jest jazda i hamowanie w obu kierunkach. Hamowanie odbywa się w sposób regeneracyjny, dostarczając energię hamowania z powrotem do zasilania. Obroty silnika można ustawić za pomocą potencjometru, trymera lub zewnętrznego sygnału napięciowego. Wyjściowa rampa przyspieszania i ograniczenie prądu są ustawiane za pomocą trymerów, ograniczenie prądu jest wskazywane czerwoną diodą LED. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można wyeliminować za pomocą kompensacji. Stopień mocy jest chroniony przed skokami napięcia, przeciążeniami i chwilowymi zwarciami. Nawet nieprawidłowa biegunowość nie uszkodzi urządzenia, o ile używany jest bezpiecznik o zalecanej wartości.
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Climate Air+ Solution – system zaprojektowany z myślą o monitorowaniu warunków środowiskowych w środowiskach przemysłowych i logistycznych.
Akumulatory Discover DRY CELL Rail Transit to nowoczesne, bezobsługowe źródła energii oparte na technologii hydropolimerowej, które wyraźnie przewyższają tradycyjne akumulatory AGM i żelowe
W dynamicznie rozwijającym się przemyśle kluczowe są szybkość, niezawodność i łatwość montażu. Właśnie te cechy oferuje technologia Push In, która od kilkunastu do kilkudziesięciu lat zyskuje coraz większe uznanie jako alternatywa dla tradycyjnych połączeń śrubowych.
Przedstawiamy nowy przetwornik temperatury PR Electronics 5450 PROFIBUS PA — zaprojektowany, aby zapewnić wyjątkową dokładność, niezawodność i wydajność dla branży automatyki i procesowej.
Wojciech Drabik