ELECTROMEN

EM-174A

Sterownik szczotkowych silników DC

Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.

 

Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.

Pokaż więcej
  • 12-32 V DC, 8 A prąd ciągły, 12 A prąd szczytowy
  • Zmiana kierunku obrotów
  • Prędkość zadana poprzez napięcie 0-5V, 0-10V, ±5V lub ±10V
  • Rampy startu i hamowania oraz ograniczenie prądu
  • Montaż na szynie DIN

Wybrany wariant produktu

Wybrany wariant produktu

Specyfikacja techniczna

Current limit 0,1-12 A
Częstotliwość PWM 25kHz
Dostawca Electromen
Masa 80 g
Montaż szyna DIN
Napięcie zasilania 12 V DC, 24 V DC
Odpowiedni silnik Szczotkowy DC
Prąd szczytowy 12 A
Rodzaj sterowania Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop
Temperatura pracy -20°C...+70°C
Wymiary dł x sz x wy 65x73x30 mm mm
Zakres ustawień prądu 0-12 A

Opis produktu

Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.

 

Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.

Akcesoria

Powiązane

Nowości

Przetworniki sygnałów z pokryciem konformalnym

W przypadku komponentów elektronicznych umieszczonych w pobliżu obszarów o dużym zasoleniu, wilgoci, narażonych na korozję, kontakt z chemikaliami czy innymi przedmiotami może być niezbędne zastosowanie powłoki konformalnej.

Nowości

WYŁĄCZNIKI KRAŃCOWE FIRMY BERNSTEIN DO MAŁYCH PRĄDÓW I TRUDNYCH WARUNKÓW PRACY

Wyłączniki krańcowe IN73 i MN78 firmy Bernstein idealnie nadają się do małych prądów.

Akademia OEM

Przetwornik uniwersalny PR electronics 4116. Jeden przetwornik – wiele rozwiązań!

Przetwornik pomiarowy to dla automatyka jeden z ważniejszych elementów w układzie pomiarowym. To właśnie tutaj podłączane są przewody z czujników monitorujących procesy.

Akademia OEM

Modułowe napędy kół jezdnych serii WD

Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.

Akademia OEM

Napędy w pojazdach AGV

Napędy w pojazdach AGV czy AMR wymagają niezwykle starannego doboru. Źle dobrane komponenty mogą fatalnie przełożyć się na niepowodzenie całej aplikacji i ostatecznie wykluczyć nasz pojazd w dalszych inwestycjach.

Nowości

PR electronics – nowy dostawca przetworników pomiarowych

PR electronics jako wiodący producent przetworników pomiarowych, stawia na wysokiej jakości rozwiązanie powszechnych problemów w kondycjonowaniu sygnałów.

Warianty produktu Cena

Wybrany wariant

Wybierz wariant produktu z listy

Wsparcie techniczne
Wojciech Drabik

Product Manager 
SILNIKI I MOTOREDUKTORY

+48 696 432 686 +48 696 432 686

Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Wsparcie Klienta

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami:

phone 22 863 27 22

Wyślij e-mail Wyślij e-mail