ELECTROMEN
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
Current limit | 0,1-12 A |
---|---|
Częstotliwość PWM | 25kHz |
Dostawca | Electromen |
Masa | 80 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Prąd szczytowy | 12 A |
---|---|
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Temperatura pracy | -20°C...+70°C |
Wymiary dł x sz x wy | 65x73x30 mm mm |
Zakres ustawień prądu | 0-12 A |
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
W przypadku komponentów elektronicznych umieszczonych w pobliżu obszarów o dużym zasoleniu, wilgoci, narażonych na korozję, kontakt z chemikaliami czy innymi przedmiotami może być niezbędne zastosowanie powłoki konformalnej.
Wyłączniki krańcowe IN73 i MN78 firmy Bernstein idealnie nadają się do małych prądów.
Przetwornik pomiarowy to dla automatyka jeden z ważniejszych elementów w układzie pomiarowym. To właśnie tutaj podłączane są przewody z czujników monitorujących procesy.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Napędy w pojazdach AGV czy AMR wymagają niezwykle starannego doboru. Źle dobrane komponenty mogą fatalnie przełożyć się na niepowodzenie całej aplikacji i ostatecznie wykluczyć nasz pojazd w dalszych inwestycjach.
PR electronics jako wiodący producent przetworników pomiarowych, stawia na wysokiej jakości rozwiązanie powszechnych problemów w kondycjonowaniu sygnałów.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Cena | ||
---|---|---|---|
![]()
Sterownik silnika DC, 2Q, 12-32V DC, 8A
Nr produktu:
EM-174A
Skopiowano
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Product Manager SILNIKI I MOTOREDUKTORY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: