ELECTROMEN
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
Current limit | 0,1-12 A |
---|---|
Częstotliwość PWM | 25kHz |
Dostawca | Electromen |
Masa | 80 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Prąd szczytowy | 12 A |
---|---|
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Temperatura pracy | -20°C...+70°C |
Wymiary dł x sz x wy | 65x73x30 mm mm |
Zakres ustawień prądu | 0-12 A |
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
TL400-I to nowoczesny czujnik poziomu i objętości firmy Novus, który dzięki bezinwazyjnej metodzie detekcji idealnie nadaje się do monitorowania cieczy, ziaren, płynów oraz materiałów sypkich, zarówno w zastosowaniach statycznych, jak i dynamicznych.
PR 5437 jest dwuprzewodowym przetwornikiem z komunikacją HART 7, który oferuje wyjątkową dokładność, możliwość redundancji czujników oraz dodatkowe funkcje wyróżniające go na tle konkurencji.
Seria SH4 to kompletna rodzina kurtyn świetlnych bezpieczeństwa, które nie tylko spełniają wysokie wymagania dotyczące działania i odporności na warunki otoczenia w przemyśle, ale także przenoszą bezpieczeństwo na nowy poziom.
Regulatory i mierniki przepływu masy (MFC) serii GF120xHT zostały zaprojektowane do kontroli i pomiaru masowego natężenia przepływu gazów lub oparów ze źródeł ciekłych lub stałych.
HSC-A100-ENC jest programowalnym sterownikiem bezpieczeństwa, który umożliwia sterowanie pracą do 6 skanerów bezpieczeństwa połączonych interfejsem komunikacyjnym. Zawiera interfejsy pozwalające na podłączenie do 4 enkoderów. Posiada 16 cyfrowych wejść bezpieczeństwa, 6 bezpiecznych wyjść cyfrowych, 2 wyjścia przekaźnikowe oraz 2 wyjścia testowe.
Kasety sterownicze stosowane są w wielu gałęziach przemysłu, umożliwiając sprawowanie kontroli nad pracą maszyn budowlanych, centrów obróbczych i innych urządzeń elektrycznych. Jednym z wiodących producentów w tej dziedzinie jest firma Baco, która specjalizuje się zarówno w produkcji standardowych kaset zatrzymania awaryjnego, jak i kastomizowanych na życzenie Klienta.
Wojciech Drabik