Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów wprowadziliśmy możliwość składania zamówień z natychmiastową płatnością online.
Z życia firmy
Klienci zarejestrowani w naszej platformie zakupowej zyskali dostęp do trzech form płatności online: Blik, Przelewy24 (bezpieczny przelew za pośrednictwem wybranego banku) oraz płatność kartą kredytową.
Wybór płatności przelewem online uruchamia automatyczny proces przetwarzania zamówienia. Dla pozycji będących na stanie magazynu większość zamówień otrzymanych do godziny 12.00 (od poniedziałku do piątku) wysyłana jest tego samego dnia.
1. Po wybraniu produktów przejdź do koszyka
2. W swoim koszyku sprawdź adres dostawy, możesz także zmienić żądaną datę dostawy oraz zaznaczyć opcję wspólnej dostawy dla kilku produktów. Następnie kliknij zielony przycisk „Zamów z płatnością online". Zostaniesz przeniesiony na stronę składania zamówienia.
5. Po dokonaniu płatności na adres e-mail Klienta otrzymasz powiadomienie o złożeniu zamówienia. Po przetworzeniu zamówienia na ten sam adres zostanie wysłana faktura w formie elektronicznej (nie dołączamy do przesyłek faktur papierowych). Faktury są wysyłane automatycznie przez nasz system magazynowy raz dziennie (ok. godz. 21).
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi Klienta: [email protected], 022 863 27 22 (pon.–pt. w godz. 8-16).
Jeśli nie jesteś jeszcze Klientem naszej platformy zakupowej – zachęcamy do rejestracji: FORMULARZ REJESTRACYJNY
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania