ELECTROMEN
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
Current limit | 0,1-12 |
---|---|
Częstotliwość PWM | 25kHz |
Dimensions length x width x height | 65x73x30 mm |
Dostawca | Electromen |
Masa | 80 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
---|---|
Peak current | 12 |
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Temperatura pracy | -20°C...+70°C |
Zakres ustawień prądu | 0-12 A |
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
Firma Technosoft specjalizuje się w opracowywaniu inteligentnych napędów, łączących w sobie sterownik silnika i kontroler ruchu w jednym urządzeniu, w celu realizacji złożonych funkcji ruchu.
Pojazdy AGV wymagają wyspecjalizowanych kontrolerów ruchu, niezawodnych i dających duże możliwości programowania. Taki właśnie jest iGVD71 firmy Technosoft.
Rodzina czujników S3N, produkowana przez firmę Datasensing, oferuje kompletne i elastyczne rozwiązanie w wyjątkowo kompaktowej i wytrzymałej obudowie.
Climate Air+ Solution – system zaprojektowany z myślą o monitorowaniu warunków środowiskowych w środowiskach przemysłowych i logistycznych.
Akumulatory Discover DRY CELL Rail Transit to nowoczesne, bezobsługowe źródła energii oparte na technologii hydropolimerowej, które wyraźnie przewyższają tradycyjne akumulatory AGM i żelowe
W dynamicznie rozwijającym się przemyśle kluczowe są szybkość, niezawodność i łatwość montażu. Właśnie te cechy oferuje technologia Push In, która od kilkunastu do kilkudziesięciu lat zyskuje coraz większe uznanie jako alternatywa dla tradycyjnych połączeń śrubowych.
Wojciech Drabik