ELECTROMEN
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
Current limit | 0,1-12 |
---|---|
Częstotliwość PWM | 25kHz |
Dimensions length x width x height | 65x73x30 mm |
Dostawca | Electromen |
Masa | 80 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
---|---|
Peak current | 12 |
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
Temperatura pracy | -20°C...+70°C |
Zakres ustawień prądu | 0-12 A |
Sterownik silnika EM-174A jest przeznaczony do sterowania prędkością silnika prądu stałego, regulując jego napięcie. Obciążenie wpływające na prędkość obrotową silnika można skompensować za pomocą regulowanej kompensacji obciążenia (RxI). Do zadania wartości prędkości można użyć potencjometru lub sygnału napięcia stałego.
Kierunek obrotów zmienia się, gdy wartość nastawy zmienia się na ujemną lub gdy sygnał sterujący jest podawany na wejście kierunkowe. Jednostka posiada dodatni i ujemny sygnał odniesienia do użycia potencjometru, innymi słowy potencjometr może być również użyty do napędzania obu kierunków. Wówczas silnik zatrzymuje się w środkowym położeniu potencjometru. Zakres wartości zadanej można skalować za pomocą przycinania zakresu. Przy zmianie kierunku sterownik czeka na zatrzymanie silnika przed jazdą w przeciwnym kierunku. Pozwala to uniknąć pików prądu przy zmianie kierunku. Limit prądu można ustawić za pomocą trymeru lub sygnału napięcia stałego, aby chronić silnik i mechanikę w sytuacjach zablokowania. Prędkość rozruchu można ograniczyć za pomocą rampy, która powoli podnosi napięcie silnika w żądany sposób. Czas rampy jest ustawiany za pomocą trymeru. EM-174A można zoptymalizować do zasilania silników 12 lub 24 V.
UGB-KLTM to wielofunkcyjne urządzenie, zapewniające zintegrowaną ochronę i kompleksową kontrolę dostępu. Produkt jest przeznaczony do aplikacji, w których operator ma pełny dostęp do niebezpiecznej strefy.
W artykule przedstawiamy podstawowe informacje na temat manometrów. Wyjaśniamy różnice pomiędzy ich typami, omawiamy najważniejsze pojęcia oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie manometru.
Kamery cofania firmy Orlaco do samochodów ciężarowych, wózków widłowych i sprzętu budowlanego to gwarancja bezpieczeństwa i wydajności na najwyższym poziomie!
Precyzyjna kontrola przepływu jest skutecznym sposobem na automatyzację procesów i oszczędność zasobów w przemyśle spożywczym, w tym również w przemyśle mleczarskim. Dzięki przepływomierzowi elektromagnetycznemu FMQ firma Anderson-Negele poprawia stosunek korzyści do kosztów.
4179B to wprowadzony ostatnio do oferty PR Electronics moduł do monitorowania napięć i prądów AC pod kątem ustawionych przez użytkownika limitów.
Popularny skaner laserowy bezpieczeństwa UAM-05 został zmodernizowany i teraz jest dostępny w nowej, ulepszonej wersji – UAM-05LPA. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i udoskonalonym funkcjom jest on dostosowany do przyszłych wymagań w automatyce przemysłowej.
Wojciech Drabik