IGUS
Elastyczny i wytrzymały przewód BUS'owy TPE Chainflex® CFBUS. Wykonanie zewnętrznej powłoki z TPE gwarantuje wysoką odporność na ścieranie, cięcie, olej, wodę. Przewód jest przystosowany do pracy na długich odcinkach przesuwu z dużą prędkością i przyspieszeniem. Szeroki zakres temperatur. Każdy przewód jest zbudowany zgodnie ze standradem odpowiedniej komunikacji BUS'owej.
Dopuszczenia | CE, cULus, DNV |
---|---|
Ekranowany | Tak |
For moving applications | Tak |
Identyfikacja żył | Oznaczony kolorem |
Impedancja | 150 Ω |
Kolor zewnętrznej powłoki | Fioletowy RAL 4001 |
Liczba żył na mm² | (2x0,25)C |
Masa miedzi/km | 32 kg/km |
Masa/km | 84 kg/km |
Materiał płaszcza zewnętrznego | TPE |
Napięcie testowe | 500 V |
---|---|
Napięcie znamionowe | 30 V |
Protokół Bus | Profibus |
Średnica zewnętrzna | 9 mm |
Temp. użytkowania w prowadniku (do) | 70 °C |
Temp. użytkowania w prowadniku (od) | -35 °C |
Testowany w prowadniku kablowym | Tak |
Zakres temperatury stałego użytkowania od | -40 °C |
Elastyczny i wytrzymały przewód BUS'owy TPE Chainflex® CFBUS. Wykonanie zewnętrznej powłoki z TPE gwarantuje wysoką odporność na ścieranie, cięcie, olej, wodę. Przewód jest przystosowany do pracy na długich odcinkach przesuwu z dużą prędkością i przyspieszeniem. Szeroki zakres temperatur. Każdy przewód jest zbudowany zgodnie ze standradem odpowiedniej komunikacji BUS'owej.
UGB-KLTM to wielofunkcyjne urządzenie, zapewniające zintegrowaną ochronę i kompleksową kontrolę dostępu. Produkt jest przeznaczony do aplikacji, w których operator ma pełny dostęp do niebezpiecznej strefy.
W artykule przedstawiamy podstawowe informacje na temat manometrów. Wyjaśniamy różnice pomiędzy ich typami, omawiamy najważniejsze pojęcia oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy zakupie manometru.
Kamery cofania firmy Orlaco do samochodów ciężarowych, wózków widłowych i sprzętu budowlanego to gwarancja bezpieczeństwa i wydajności na najwyższym poziomie!
Precyzyjna kontrola przepływu jest skutecznym sposobem na automatyzację procesów i oszczędność zasobów w przemyśle spożywczym, w tym również w przemyśle mleczarskim. Dzięki przepływomierzowi elektromagnetycznemu FMQ firma Anderson-Negele poprawia stosunek korzyści do kosztów.
4179B to wprowadzony ostatnio do oferty PR Electronics moduł do monitorowania napięć i prądów AC pod kątem ustawionych przez użytkownika limitów.
Popularny skaner laserowy bezpieczeństwa UAM-05 został zmodernizowany i teraz jest dostępny w nowej, ulepszonej wersji – UAM-05LPA. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i udoskonalonym funkcjom jest on dostosowany do przyszłych wymagań w automatyce przemysłowej.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Impedancja | Liczba żył na mm² | Masa miedzi/km | Masa/km | Protokół Bus | Średnica zewnętrzna | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
Chainflex (2x0,25)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.001
Skopiowano
|
150 Ω
|
(2x0,25)C
|
32 kg/km
|
84 kg/km
|
Profibus
|
9 mm
|
| ||
![]()
Chainflex 4x1,50+(2x0,25)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.002
Skopiowano
|
150 Ω
|
4x1,5+(2x0,25)C
|
96 kg/km
|
175 kg/km
|
Profibus
|
12,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex 3G0,75+(2x0,25)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.003
Skopiowano
|
150 Ω
|
3x0,75+(2x0,25)C
|
58 kg/km
|
121 kg/km
|
Profibus
|
11 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (3x(2x0,25))C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.010
Skopiowano
|
100 Ω
|
(3x(2x0,25))C
|
42 kg/km
|
83 kg/km
|
Interbus
|
8,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (3x(2x0,25)+(3G1,0))C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.011
Skopiowano
|
100 Ω
|
(3x2x0,25+3x1,0)C
|
74 kg/km
|
135 kg/km
|
Interbus
|
10 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x0,25)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.020
Skopiowano
|
120 Ω
|
(2x(2x0,25))C
|
33 kg/km
|
66 kg/km
|
CAN-Bus
|
6,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (2x0,5)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.021
Skopiowano
|
120 Ω
|
(2x0,5)C
|
36 kg/km
|
77 kg/km
|
CAN-Bus
|
8,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x0,5)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.022
Skopiowano
|
120 Ω
|
(2x(2x0,5))C
|
45 kg/km
|
83 kg/km
|
CAN-Bus
|
8,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex ((2xAWG24)C+2xAWG22)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.030
Skopiowano
|
120 Ω
|
(1x2xAWG24+1x2xAWG22)C
|
33 kg/km
|
65 kg/km
|
Device-Net
|
7,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex ((2xAWG18)C+2xAWG15)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.031
Skopiowano
|
120 Ω
|
(1x2xAWG18+1x2xAWG15)C
|
96 kg/km
|
110 kg/km
|
Device-Net
|
11,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (3xAWG20)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.035
Skopiowano
|
110 Ω
|
(3xAWG20)C
|
44 kg/km
|
90 kg/km
|
CC-Link
|
8,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x0,25)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.040
Skopiowano
|
100 Ω
|
(2x(2x0,25))C
|
33 kg/km
|
43 kg/km
|
Ethernet/CAT5
|
7 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x(2x0,15))C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.044
Skopiowano
|
100 Ω
|
(4x)2x0,15))C
|
35 kg/km
|
79 kg/km
|
Ethernet/CAT5
|
8 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x(2x0,15))C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.045
Skopiowano
|
100 Ω
|
(4x)2x0,15))C
|
35 kg/km
|
79 kg/km
|
Ethernet/CAT5
|
8 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x(2x0,15)C)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.050
Skopiowano
|
100 Ω
|
(4x(2x0,14)C)C
|
77 kg/km
|
131 kg/km
|
Ethernet/CAT6
|
10 mm
|
| ||
![]()
Chainflex 2x(2x0,15)C+2x(0,34)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.055
Skopiowano
|
100 Ω
|
2x(2x0,15)C+2x(0,34)C
|
42 kg/km
|
81 kg/km
|
FireWire IEEE 1394A/b
|
7,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x0,38)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.060
Skopiowano
|
100 Ω
|
(4x0,38)C
|
37 kg/km
|
71 kg/km
|
ProfiNet
|
7,5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex ((2xAWG28)+2xAWG20)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.065
Skopiowano
|
90 Ω
|
(2x0,5+1x(2x0,08))C
|
26 kg/km
|
45 kg/km
|
USB
|
5 mm
|
| ||
![]()
Chainflex ((2xAWG24)+2xAWG20)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.066
Skopiowano
|
90 Ω
|
(2x0,5+1x(2x0,24))C
|
32 kg/km
|
56 kg/km
|
USB
|
6 mm
|
| ||
![]()
Chainflex (4x(2xAWG28)C+(2xAWG28)+3xAWG28)C mm² TPE
Nr produktu:
CFBUS.070
Skopiowano
|
100 Ω
|
(4x(2x0,08)+2x0,08+3x0,08)C
|
33 kg/km
|
92 kg/km
|
DVI
|
9 mm
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Emilian Dudek