Uprzejmie informujemy, że 2 maja (piątek) jest w naszej firmie dniem wolnym.
W tym dniu nie będą odbywały się wysyłki towarów, a także obsługa zamówień.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
ELECTROMEN
EM-243C to sterownik oparty o pełen mostek H. Jest przeznaczony do pracy z silnikiem prądu stałego w zastosowaniach, w których potrzebne są pewne funkcje specjalne. Sterownik posiada regulowane rampy przyspieszania i zwalniania, które umożliwiają płynne uruchamianie i zatrzymywanie. Regulowany limit prądu chroni silnik przed przeciążeniem i może być również używany jako wyłącznik krańcowy. To urządzenie posiada również dwie ustawialne prędkości, które są przydatne w aplikacjach pozycjonowania. Wejścia sterujące FW i BW uruchamiają bieg do przodu i do tyłu. STOP służy do wyłączania silnika, ale dostępne są również indywidualne wejścia krańcowe dla kierunków FW i BW. Wejście SPEED-2 aktywuje zaprogramowaną prędkość 2, ale może być również użyte jako wejście dla analogowego sygnału sterującego prędkością 0-5V. Zacisk FAULT ma jednocześnie funkcję wejścia i wyjścia, pin jest normalnie wysoki, ale jest obniżany w przypadku przegrzania lub przekroczenia prądu. Jeśli sygnał FAULTzostanie podany z zewnątrz, spowoduje to zatrzymanie i uniemożliwi ponowne uruchomienie. Na przykład możliwe jest połączenie ze sobą styków błędów kilku jednostek i osiągnięcie synchronicznego zatrzymania. Dostępne są 2 tryby sterowania, ciągły i impulsowy. W trybie ciągłym silnik pracuje tak długo, jak długo sterowanie jest aktywne. W trybie impulsowym krótkie polecenie uruchamia silnik i dopiero nowy impuls zmieni stan. Karta posiada wybieralne logiki wejściowe. Wejścia są podzielone na dwie grupy, kontrolne i limitujące. Grupy mogą być indywidualnie ustawiane dla logiki NPN lub PNP. Parametry są ustawiane za pomocą interfejsu EM-236. Działanie sterownika i niektóre jego wartości funkcjonalne można również monitorować za pomocą interfejsu EM-236. W programie w wersji C można wybrać częstotliwość PWM 16kHz.
Brake output | Tak |
---|---|
Change direction of rotation (CW/CCW) | Tak |
Current limit | 1-100 |
Current limit adjustable | Tak |
Currenttrip autoreveice | Tak |
Częstotliwość PWM | 2kHz/16kHz |
Dimensions length x width x height | 107x72x40 mm |
Dostawca | Electromen |
Functions | Currenttrip autoreversing, Brake output, Speed settings, Impulse/continuous mode, Joystick analog input, Softstart/stop, Potentiometer adjustable speed, RS485/Modbus, Stop at limit position, Speedregulator, Change direction of rotation (CW/CCW) |
Impulse/continuous mode | Tak |
Joystick analog input | Tak |
Maksymalny prąd ciągły | *50 A |
Masa | 190 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12-48 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Parallel driver four motors | Nie |
Parallel driver two motors | Nie |
Peak current | (5s) *100 |
---|---|
Position with potentiometer | Nie |
Positioning | Nie |
Potentiometer adjustable speed | Tak |
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
RS232 | Nie |
RS485/Modbus | Nie |
Softstart/stop | Tak |
Speed settings | Tak |
Speedregulator | Tak |
Stop at limit position | Tak |
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
Temperatura pracy | -40°C...+60°C |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V |
Zakres ustawień prądu | 1-100 A |
EM-243C to sterownik oparty o pełen mostek H. Jest przeznaczony do pracy z silnikiem prądu stałego w zastosowaniach, w których potrzebne są pewne funkcje specjalne. Sterownik posiada regulowane rampy przyspieszania i zwalniania, które umożliwiają płynne uruchamianie i zatrzymywanie. Regulowany limit prądu chroni silnik przed przeciążeniem i może być również używany jako wyłącznik krańcowy. To urządzenie posiada również dwie ustawialne prędkości, które są przydatne w aplikacjach pozycjonowania. Wejścia sterujące FW i BW uruchamiają bieg do przodu i do tyłu. STOP służy do wyłączania silnika, ale dostępne są również indywidualne wejścia krańcowe dla kierunków FW i BW. Wejście SPEED-2 aktywuje zaprogramowaną prędkość 2, ale może być również użyte jako wejście dla analogowego sygnału sterującego prędkością 0-5V. Zacisk FAULT ma jednocześnie funkcję wejścia i wyjścia, pin jest normalnie wysoki, ale jest obniżany w przypadku przegrzania lub przekroczenia prądu. Jeśli sygnał FAULTzostanie podany z zewnątrz, spowoduje to zatrzymanie i uniemożliwi ponowne uruchomienie. Na przykład możliwe jest połączenie ze sobą styków błędów kilku jednostek i osiągnięcie synchronicznego zatrzymania. Dostępne są 2 tryby sterowania, ciągły i impulsowy. W trybie ciągłym silnik pracuje tak długo, jak długo sterowanie jest aktywne. W trybie impulsowym krótkie polecenie uruchamia silnik i dopiero nowy impuls zmieni stan. Karta posiada wybieralne logiki wejściowe. Wejścia są podzielone na dwie grupy, kontrolne i limitujące. Grupy mogą być indywidualnie ustawiane dla logiki NPN lub PNP. Parametry są ustawiane za pomocą interfejsu EM-236. Działanie sterownika i niektóre jego wartości funkcjonalne można również monitorować za pomocą interfejsu EM-236. W programie w wersji C można wybrać częstotliwość PWM 16kHz.
Kamery cofania firmy Orlaco do samochodów ciężarowych, wózków widłowych i sprzętu budowlanego to gwarancja bezpieczeństwa i wydajności na najwyższym poziomie!
Precyzyjna kontrola przepływu jest skutecznym sposobem na automatyzację procesów i oszczędność zasobów w przemyśle spożywczym, w tym również w przemyśle mleczarskim. Dzięki przepływomierzowi elektromagnetycznemu FMQ firma Anderson-Negele poprawia stosunek korzyści do kosztów.
4179B to wprowadzony ostatnio do oferty PR Electronics moduł do monitorowania napięć i prądów AC pod kątem ustawionych przez użytkownika limitów.
Popularny skaner laserowy bezpieczeństwa UAM-05 został zmodernizowany i teraz jest dostępny w nowej, ulepszonej wersji – UAM-05LPA. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i udoskonalonym funkcjom jest on dostosowany do przyszłych wymagań w automatyce przemysłowej.
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Bezpieczeństwo w przemyśle – w najlepszym wydaniu. Radary bezpieczeństwa Inxpect wykrywają wejście lub obecność operatorów w strefach niebezpiecznych, umożliwiając dynamiczne ustawienie (w czasie rzeczywistym) stref bezpieczeństwa i ostrzegawczych.