ELECTROMEN
EM-243C to sterownik oparty o pełen mostek H. Jest przeznaczony do pracy z silnikiem prądu stałego w zastosowaniach, w których potrzebne są pewne funkcje specjalne. Sterownik posiada regulowane rampy przyspieszania i zwalniania, które umożliwiają płynne uruchamianie i zatrzymywanie. Regulowany limit prądu chroni silnik przed przeciążeniem i może być również używany jako wyłącznik krańcowy. To urządzenie posiada również dwie ustawialne prędkości, które są przydatne w aplikacjach pozycjonowania. Wejścia sterujące FW i BW uruchamiają bieg do przodu i do tyłu. STOP służy do wyłączania silnika, ale dostępne są również indywidualne wejścia krańcowe dla kierunków FW i BW. Wejście SPEED-2 aktywuje zaprogramowaną prędkość 2, ale może być również użyte jako wejście dla analogowego sygnału sterującego prędkością 0-5V. Zacisk FAULT ma jednocześnie funkcję wejścia i wyjścia, pin jest normalnie wysoki, ale jest obniżany w przypadku przegrzania lub przekroczenia prądu. Jeśli sygnał FAULTzostanie podany z zewnątrz, spowoduje to zatrzymanie i uniemożliwi ponowne uruchomienie. Na przykład możliwe jest połączenie ze sobą styków błędów kilku jednostek i osiągnięcie synchronicznego zatrzymania. Dostępne są 2 tryby sterowania, ciągły i impulsowy. W trybie ciągłym silnik pracuje tak długo, jak długo sterowanie jest aktywne. W trybie impulsowym krótkie polecenie uruchamia silnik i dopiero nowy impuls zmieni stan. Karta posiada wybieralne logiki wejściowe. Wejścia są podzielone na dwie grupy, kontrolne i limitujące. Grupy mogą być indywidualnie ustawiane dla logiki NPN lub PNP. Parametry są ustawiane za pomocą interfejsu EM-236. Działanie sterownika i niektóre jego wartości funkcjonalne można również monitorować za pomocą interfejsu EM-236. W programie w wersji C można wybrać częstotliwość PWM 16kHz.
Brake output | Tak |
---|---|
Change direction of rotation (CW/CCW) | Tak |
Current limit | 1-100 A |
Current limit adjustable | Tak |
Currenttrip autoreveice | Tak |
Częstotliwość PWM | 2kHz/16kHz |
Dostawca | Electromen |
Impulse/continuous mode | Tak |
Joystick analog input | Tak |
Maksymalny prąd ciągły | *50 A |
Masa | 190 g |
Montaż | szyna DIN |
Napięcie zasilania | 12-48 V DC |
Odpowiedni silnik | Szczotkowy DC |
Parallel driver four motors | Nie |
Parallel driver two motors | Nie |
Position with potentiometer | Nie |
Positioning | Nie |
---|---|
Potentiometer adjustable speed | Tak |
Prąd szczytowy | (5s) *100 A |
Rodzaj sterowania | Prędkość, Kierunek, Moment, Soft start/stop |
RS232 | Nie |
RS485/Modbus | Nie |
Softstart/stop | Tak |
Speed settings | Tak |
Speedregulator | Tak |
Stop at limit position | Tak |
Sygnał niski - logiczne 0 | <1V = OFF |
Sygnał wysoki - logiczne 1 | >4V = ON |
Temperatura pracy | -40°C...+60°C |
Wejście analogowe | 0-5V lub 0-10V |
Wymiary dł x sz x wy | 107x72x40 mm mm |
Zakres ustawień prądu | 1-100 A |
EM-243C to sterownik oparty o pełen mostek H. Jest przeznaczony do pracy z silnikiem prądu stałego w zastosowaniach, w których potrzebne są pewne funkcje specjalne. Sterownik posiada regulowane rampy przyspieszania i zwalniania, które umożliwiają płynne uruchamianie i zatrzymywanie. Regulowany limit prądu chroni silnik przed przeciążeniem i może być również używany jako wyłącznik krańcowy. To urządzenie posiada również dwie ustawialne prędkości, które są przydatne w aplikacjach pozycjonowania. Wejścia sterujące FW i BW uruchamiają bieg do przodu i do tyłu. STOP służy do wyłączania silnika, ale dostępne są również indywidualne wejścia krańcowe dla kierunków FW i BW. Wejście SPEED-2 aktywuje zaprogramowaną prędkość 2, ale może być również użyte jako wejście dla analogowego sygnału sterującego prędkością 0-5V. Zacisk FAULT ma jednocześnie funkcję wejścia i wyjścia, pin jest normalnie wysoki, ale jest obniżany w przypadku przegrzania lub przekroczenia prądu. Jeśli sygnał FAULTzostanie podany z zewnątrz, spowoduje to zatrzymanie i uniemożliwi ponowne uruchomienie. Na przykład możliwe jest połączenie ze sobą styków błędów kilku jednostek i osiągnięcie synchronicznego zatrzymania. Dostępne są 2 tryby sterowania, ciągły i impulsowy. W trybie ciągłym silnik pracuje tak długo, jak długo sterowanie jest aktywne. W trybie impulsowym krótkie polecenie uruchamia silnik i dopiero nowy impuls zmieni stan. Karta posiada wybieralne logiki wejściowe. Wejścia są podzielone na dwie grupy, kontrolne i limitujące. Grupy mogą być indywidualnie ustawiane dla logiki NPN lub PNP. Parametry są ustawiane za pomocą interfejsu EM-236. Działanie sterownika i niektóre jego wartości funkcjonalne można również monitorować za pomocą interfejsu EM-236. W programie w wersji C można wybrać częstotliwość PWM 16kHz.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Red Lion wprowadza na rynek nowy, niezarządzalny, 16-portowy switch przemysłowy Ethernet N-Tron NT116 do wspierania krytycznych operacji w wymagających warunkach środowiskowych.
W przypadku komponentów elektronicznych umieszczonych w pobliżu obszarów o dużym zasoleniu, wilgoci, narażonych na korozję, kontakt z chemikaliami czy innymi przedmiotami może być niezbędne zastosowanie powłoki konformalnej.
Wyłączniki krańcowe IN73 i MN78 firmy Bernstein idealnie nadają się do małych prądów.
Przetwornik pomiarowy to dla automatyka jeden z ważniejszych elementów w układzie pomiarowym. To właśnie tutaj podłączane są przewody z czujników monitorujących procesy.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Product Manager SILNIKI I MOTOREDUKTORY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: