ORLACO
SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie
Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.
Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe
SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).
Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.
System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.
W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.
Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha
Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.
SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.
Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.
SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie
Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.
Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe
SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).
Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.
System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.
W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.
Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha
Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.
SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.
Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.
TL400-I to nowoczesny czujnik poziomu i objętości firmy Novus, który dzięki bezinwazyjnej metodzie detekcji idealnie nadaje się do monitorowania cieczy, ziaren, płynów oraz materiałów sypkich, zarówno w zastosowaniach statycznych, jak i dynamicznych.
PR 5437 jest dwuprzewodowym przetwornikiem z komunikacją HART 7, który oferuje wyjątkową dokładność, możliwość redundancji czujników oraz dodatkowe funkcje wyróżniające go na tle konkurencji.
Seria SH4 to kompletna rodzina kurtyn świetlnych bezpieczeństwa, które nie tylko spełniają wysokie wymagania dotyczące działania i odporności na warunki otoczenia w przemyśle, ale także przenoszą bezpieczeństwo na nowy poziom.
Regulatory i mierniki przepływu masy (MFC) serii GF120xHT zostały zaprojektowane do kontroli i pomiaru masowego natężenia przepływu gazów lub oparów ze źródeł ciekłych lub stałych.
HSC-A100-ENC jest programowalnym sterownikiem bezpieczeństwa, który umożliwia sterowanie pracą do 6 skanerów bezpieczeństwa połączonych interfejsem komunikacyjnym. Zawiera interfejsy pozwalające na podłączenie do 4 enkoderów. Posiada 16 cyfrowych wejść bezpieczeństwa, 6 bezpiecznych wyjść cyfrowych, 2 wyjścia przekaźnikowe oraz 2 wyjścia testowe.
Kasety sterownicze stosowane są w wielu gałęziach przemysłu, umożliwiając sprawowanie kontroli nad pracą maszyn budowlanych, centrów obróbczych i innych urządzeń elektrycznych. Jednym z wiodących producentów w tej dziedzinie jest firma Baco, która specjalizuje się zarówno w produkcji standardowych kaset zatrzymania awaryjnego, jak i kastomizowanych na życzenie Klienta.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Cena | ||
---|---|---|---|
SideEye zestaw zawierający monitor 7", kamerę, radar i puszkę przyłączeniową
Nr produktu:
ORL0403130
Skopiowano
|
| ||
SideEye zestaw zawierajacy kamerę, radar i puszkę przyłaczeniową używany z istniejącym monitorem
Nr produktu:
ORL0403150
Skopiowano
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Emilian Dudek