ORLACO

SideEye

System aktywnego wspomagania skrętu zwiększający bezpieczeństwo w martwej strefie

SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie

 

Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.

 

Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe

 

SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).

Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.

 

Precyzyjna detekcja w ułamku sekundy

System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.

 

Wymóg wykrywania martwej strefy

W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.

 

 Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha

 

Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.

SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.

 

Integracja systemu SideEye z istniejącymi systemami

Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.

Pokaż więcej
  • Kamera FAMOS 118°
  • 7" RLED monitor
  • Czujnik radarowy SRD
  • Puszka przyłaczeniowa i kable połączeniowe
  • Głośnik emitujący ostrzeżenia dźwiękowe

Wybrany wariant produktu

Wybrany wariant produktu

Specyfikacja techniczna

Opis produktu

SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie

 

Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.

 

Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe

 

SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).

Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.

 

Precyzyjna detekcja w ułamku sekundy

System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.

 

Wymóg wykrywania martwej strefy

W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.

 

 Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha

 

Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.

SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.

 

Integracja systemu SideEye z istniejącymi systemami

Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.

Akcesoria

Powiązane

Nowości

Nieinwazyjny czujnik poziomu i objętości TL400-I

TL400-I to nowoczesny czujnik poziomu i objętości firmy Novus, który dzięki bezinwazyjnej metodzie detekcji idealnie nadaje się do monitorowania cieczy, ziaren, płynów oraz materiałów sypkich, zarówno w zastosowaniach statycznych, jak i dynamicznych.

Nowości

Dlaczego PR 5437 może usprawnić Twoją pracę? Poznaj wyjątkowy przetwornik od PR electronics

PR 5437 jest dwuprzewodowym przetwornikiem z komunikacją HART 7, który oferuje wyjątkową dokładność, możliwość redundancji czujników oraz dodatkowe funkcje wyróżniające go na tle konkurencji.

Nowości

Kurtyny świetlne bezpieczeństwa w przemyśle

Seria SH4 to kompletna rodzina kurtyn świetlnych bezpieczeństwa, które nie tylko spełniają wysokie wymagania dotyczące działania i odporności na warunki otoczenia w przemyśle, ale także przenoszą bezpieczeństwo na nowy poziom.

Nowości

Mierniki i regulatory masowego przepływu gazów serii GF120xHT do zastosowań wysokotemperaturowych

Regulatory i mierniki przepływu masy (MFC) serii GF120xHT zostały zaprojektowane do kontroli i pomiaru masowego natężenia przepływu gazów lub oparów ze źródeł ciekłych lub stałych.

Nowości

Programowalny sterownik bezpieczeństwa HSC-A100-ENC do aplikacji AGV

HSC-A100-ENC jest programowalnym sterownikiem bezpieczeństwa, który umożliwia sterowanie pracą do 6 skanerów bezpieczeństwa połączonych interfejsem komunikacyjnym. Zawiera interfejsy pozwalające na podłączenie do 4 enkoderów. Posiada 16 cyfrowych wejść bezpieczeństwa, 6 bezpiecznych wyjść cyfrowych, 2 wyjścia przekaźnikowe oraz 2 wyjścia testowe.

Akademia OEM

Kasety sterownicze w pigułce

Kasety sterownicze stosowane są w wielu gałęziach przemysłu, umożliwiając sprawowanie kontroli nad pracą maszyn budowlanych, centrów obróbczych i innych urządzeń elektrycznych. Jednym z wiodących producentów w tej dziedzinie jest firma Baco, która specjalizuje się zarówno w produkcji standardowych kaset zatrzymania awaryjnego, jak i kastomizowanych na życzenie Klienta.

Warianty produktu Cena

Wybrany wariant

Wybierz wariant produktu z listy

Wsparcie techniczne

Emilian Dudek

Wsparcie Klienta
Aby uzyskać informacje dotyczące zamówień i dostępności produktów, skontaktuj się z działem obsługi Klienta:
22 863 27 22
Wyślij e-mail
Potrzebujesz pomocy?
Logo

Ustawienia plików cookie w serwisie oemautomatic.pl

Pliki cookie pomagają nam usprawniać serwis i dostosowywać go do Państwa oczekiwań. Wykorzystujemy pliki cookie aby móc obsługiwać dane logowania i oferować spersonalizowane treści. Niektóre pliki cookie są wymagane dla podstawowej funkcjonalności witryny.

Informacje uzyskane za pośrednictwem plików cookie nigdy nie będą przedmiotem sprzedaży.

Mogą Państwo zaakceptować wszystkie pliki cookie lub spersonalizować swoje preferencje dotyczące określonych plików cookie. Mogą Państwo również zmienić ustawienia dotyczące plików cookie w dowolnym momencie, odwiedzając naszą stronę kontaktową.

Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podejmowane przez użytkownika, które sprowadzają się do zapytania o usługi, takie jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.

Pliki cookie dotyczące wydajności

Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i źródeł ruchu, dzięki czemu możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają ustalić, które strony są najbardziej i najmniej popularne i zobaczyć, jak odwiedzający poruszają się po stronie. Wszystkie informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane i tym samym anonimowe. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą stronę internetową.

Pliki cookie związane z reklamami i ich odbiorcami

Te pliki cookie mogą być ustawiane przez naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Mogą one być wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują one bezpośrednio danych osobowych, lecz opierają się na jednoznacznej identyfikacji przeglądarki i sprzętu internetowego. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, doświadcza mniej ukierunkowanych reklam.