Uprzejmie informujemy, że 2 maja (piątek) jest w naszej firmie dniem wolnym.
W tym dniu nie będą odbywały się wysyłki towarów, a także obsługa zamówień.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
ORLACO
SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie
Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.
Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe
SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).
Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.
System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.
W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.
Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha
Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.
SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.
Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.
SideEye™: system aktywnego wspomagania skrętu zwiększa bezpieczeństwo w martwej strefie
Korzystając z systemu SideEye firmy Stoneridge-Orlaco, możesz zapobiegać wypadkom spowodowanym brakiem widoczności w martwej strefie. Wykorzystujący kamerę i radar system detekcji ostrzega kierowcę, gdy w martwej strefie ciężarówki znajdzie się rowerzysta, pieszy lub inni użytkownicy dróg. SideEye jest więc idealnym rozwiązaniem zwiększającym bezpieczeństwo uczestników ruchu w środowisku miejskim.
Ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe
SideEye to system wspomagania certyfikowany przez urząd Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). System aktywnie ostrzega kierowców za pomocą sygnałów dźwiękowych i wizualnych, gdy tylko w martwej strefie pojazdu znajdą się inni uczestnicy ruchu (na przykład piesi lub rowerzyści).
Ponieważ SideEye korzysta z połączenia sygnałów radarowych i dźwiękowych oraz obrazów z kamery, kierowca ma zawsze dobry ogląd martwej strefy w otoczeniu ciężarówki. Dodatkowo nakładka na monitor wskazuje, że ktoś znajduje się w martwej strefie. Monitor ma dwie nakładki. Domyślna składa się z czerwonych linii oznakowań. Kierowca może też wybrać nakładkę z trójkątem ostrzegawczym.
System SideEye korzysta z kamery FAMOS oraz dwóch modułów radarowych bliskiego zasięgu. Radar bliskiego zasięgu to niewielki, solidny czujnik montowany z boku ciężarówki. Wysyła on sygnały radarowe niskiej mocy o częstotliwości 24 GHz i odbiera sygnały radiowe odbijane przez obiekty. Dzięki nim jest w stanie wykrywać ludzi i obiekty, a także określać, czy się poruszają. Moduł zaprojektowano tak, że przetwarza sygnały w ciągu 300 ms. Dzięki temu kierowca może natychmiast zareagować i zapobiec wypadkowi.
W coraz większej liczbie krajów wymagane są kamery i systemy aktywnej detekcji zwiększające bezpieczeństwo w martwej strefie. Na przykład w Wielkiej Brytanii od 1 marca 2021 roku pojazdy o masie powyżej 12 ton muszą spełniać wymogi normy Direct Vision Standard, jeśli mają być dopuszczone do jazdy w londyńskim obszarze miejskim. W Unii Europejskiej nowe ciężarówki od 2022 roku będą musiały być wyposażone w system detekcji martwej strefy zgodny z zapisami rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa ogólnego pojazdów. Istniejące pojazdy będą musiały mieć taki system od 2024 roku.
Zwiększone bezpieczeństwo i spokój ducha
Kierowcy najbardziej obawiają się tego, że przypadkowo kogoś potrącą. System SideEye znacznie zmniejsza ryzyko wypadku. Zapewnia on kierowcom podgląd martwej strefy, a do tego wykorzystuje detekcję radarową do aktywnego ostrzegania, gdy coś znajdzie się w tej strefie – dając kierowcom pewność, że mogą bezpiecznie manewrować ciężarówką na zatłoczonych miejskich ulicach.
SideEye działa skutecznie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych – a ponieważ wykorzystuje zarówno obraz z kamery, jak i sygnały radaru, kierowcy otrzymują niezbędne informacje z dwóch różnych systemów. Widok martwej strefy ułatwia kierowcy pracę i pozwala mu bezpiecznie manewrować niezależnie od sytuacji na drodze. Zwiększa to bezpieczeństwo kierowców i innych uczestników ruchu znajdujących się w pobliżu ciężarówki.
Unikalną rzeczą w przypadku SideEye jest możliwość zintegrowania tego systemu z monitorem znajdującym się w kabinie ciężarówki. Dzięki temu nie trzeba inwestować w nowy monitor, nie ma bałaganu na desce rozdzielczej, a kierowca może się skupić na jednym monitorze. Ostrzeżenia radarowe są zintegrowane z obrazem na posiadanym monitorze dzięki nakładkom wizualnym generowanym za pomocą modułu interfejsu. Dzięki temu kierowca może pracować bezpieczniej, wydajniej i bardziej niezawodnie.
Kamery cofania firmy Orlaco do samochodów ciężarowych, wózków widłowych i sprzętu budowlanego to gwarancja bezpieczeństwa i wydajności na najwyższym poziomie!
Precyzyjna kontrola przepływu jest skutecznym sposobem na automatyzację procesów i oszczędność zasobów w przemyśle spożywczym, w tym również w przemyśle mleczarskim. Dzięki przepływomierzowi elektromagnetycznemu FMQ firma Anderson-Negele poprawia stosunek korzyści do kosztów.
4179B to wprowadzony ostatnio do oferty PR Electronics moduł do monitorowania napięć i prądów AC pod kątem ustawionych przez użytkownika limitów.
Popularny skaner laserowy bezpieczeństwa UAM-05 został zmodernizowany i teraz jest dostępny w nowej, ulepszonej wersji – UAM-05LPA. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i udoskonalonym funkcjom jest on dostosowany do przyszłych wymagań w automatyce przemysłowej.
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Bezpieczeństwo w przemyśle – w najlepszym wydaniu. Radary bezpieczeństwa Inxpect wykrywają wejście lub obecność operatorów w strefach niebezpiecznych, umożliwiając dynamiczne ustawienie (w czasie rzeczywistym) stref bezpieczeństwa i ostrzegawczych.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Cena | ||
---|---|---|---|
![]()
SideEye zestaw zawierajacy monitor 7", kamere, radar i puszke przylaczeniowa
Nr produktu:
ORL0403130
Skopiowano
|
| ||
![]()
SideEye zestaw zawierajacy kamere, radar i puszke przylaczeniowa uzywany z istniejacym monitorem
Nr produktu:
ORL0403150
Skopiowano
|
|
Wybierz wariant produktu z listy