| 1637_Speed max | 4500 rpm |
|---|---|
| Długość | 146 mm |
| Długość przewodu | 300 mm |
| Dostawca | Fulling |
| Elektryczna stała czasowa | 6 ms |
| Indukcyjność | 0,42 mH |
| Klasa izolacji uwojeń | B |
| Liczba faz | 3 |
| Liczba pól | 8 |
| Masa | 4,8 kg |
| Mechaniczna stała czasowa | 1,9 ms |
| Moc | 942 W |
| Moment bezwładności | 4350 g.cm² |
| Moment maksymalny | 9 |
| Napięcie zasilania DC | 60 V DC |
| Nominalny moment | 3 |
| Prąd maksymalny | 55,2 A |
|---|---|
| Prąd znamionowy | 18,4 A |
| Prędkość nominalna | 3000 rpm |
| Rezystancja | 0,069 Ω |
| Rozdzielczość enkodera | 2500 CPR |
| Siła osiowa | 315 N |
| Siła promieniowa | 630 N |
| Średnica wałka | 19 mm |
| Stała momentu obrotowego | 0,163 Nm/A |
| Stała napięciowa | 9,9 V/krpm |
| Stopień ochrony IP | IP65 |
| Temperatura otoczenia | od -20°C do +55°C |
| Wbudowany enkoder | Inkrementalny |
| Wbudowany kontroler | NIE |
| Wymiar obudowy | 110x110 mm |
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Precyzyjne przekładnie planetarne z piastą znajdują zastosowanie w napędach pojazdów AGV i AMR. Firma Newstart Motion oferuje dwie serie przekładni zakończonych piastą: AD – w wykonaniu prostym oraz ADR – w wykonaniu kątowym.
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
|
|
|
|
|
|
||
|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
| Warianty produktu | Długość | Indukcyjność | Masa | Mechaniczna stała czasowa | Moc | Moment bezwładności | Moment maksymalny | Nominalny moment | Prąd maksymalny | Prąd znamionowy | Rezystancja | Stała momentu obrotowego | Stała napięciowa | Cena | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Nr produktu:
FL110SV51
Skopiowano
|
146 mm
|
0,42 mH
|
4,8 kg
|
1,9 ms
|
942 W
|
4350 g.cm²
|
9
|
3
|
55,2 A
|
18,4 A
|
0,069 Ω
|
0,163 Nm/A
|
9,9 V/krpm
|
| ||
|
Nr produktu:
FL110SV68
Skopiowano
|
163 mm
|
0,283 mH
|
7,2 kg
|
2 ms
|
1413 W
|
5800 g.cm²
|
13,5
|
4,5
|
109,7 A
|
36,5 A
|
0,046 Ω
|
0,15 Nm/A
|
9,1 V/krpm
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Mariusz Szabłowski