Długość | 38 mm |
---|---|
Długość przewodu | 200 mm |
Indukcyjność | 7 mH |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 3 |
Liczba pól | 4 |
Liczba przewodów | 8 szt |
Masa | 0,085 kg |
Moc | 7 W |
Moment bezwładności | 7,95 g.cm² |
Moment maks. | 66 mNm |
Moment nominalny | 22 mNm |
Napięcie zasilania | 24 V DC |
---|---|
Prąd maksymalny | 1,7 A |
Prędkość nominalna | 3000 rpm |
Rezystancja | 14,2 Ω |
Siła osiowa | 10 N |
Siła promieniowa | 15 N |
Średnica wałka | 4 mm |
Stała momentu obrotowego | 46,3 mNm/A |
Stała napięciowa | 3,43 Vrms/krmp |
Wymiar obudowy | 33 mm |
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Mariusz Szabłowski