FULLING
Silniki bezszczotkowe prądu stałego (ang. BLDC) z wirnikiem zewnętrznym są krótsze niż silniki z wirnikiem wewnętrznym. Oferują ekonomiczne rozwiązanie, szczególnie w przypadku dużych serii.
W odróżnieniu od wersji standardowych, stojan z uzwojeniami umieszczony jest w centralnej części silnika, natomiast magnesy trwałe znajdują się na wirującej obudowie, połączonej z wałem wyjściowym.
Rozwiązanie to ma wiele zalet. Począwszy od oszczędności miejsca, przez mniejsze tętnienia, po cichą pracę. Dzięki takiej budowie, silnik jest bardziej płaski i ma wyższy moment obrotowy niż standardowe konstrukcje o podobnych wymiarach.
Jest to pożądane szczególnie tam, gdzie ze względu na rozmiar urządzenia, wymagane są rozwiązania kompaktowe.
Długość | 14 mm |
---|---|
Indukcyjność | 0,62 mH |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 3 |
Liczba pól | 8 |
Liczba przewodów | 8 szt |
Masa | 0,023 kg |
Moc | 5 W |
Moment bezwładności | 5,1 g.cm² |
Moment maksymalny | 0,019 Nm |
Moment nominalny | 0,008 Nm |
Napięcie zasilania | 12 V DC |
---|---|
Prąd maksymalny | 1,62 A |
Prędkość nominalna | 5170 rpm |
Rezystancja | 7,2 Ω |
Siła osiowa | 1,8 N |
Siła promieniowa | 5,3 N |
Średnica wałka | 2 mm |
Stała momentu obrotowego | 0,012 Nm/A |
Stała napięciowa | 0,89 Vrms/krmp |
Wymiar obudowy | 20 mm |
Silniki bezszczotkowe prądu stałego (ang. BLDC) z wirnikiem zewnętrznym są krótsze niż silniki z wirnikiem wewnętrznym. Oferują ekonomiczne rozwiązanie, szczególnie w przypadku dużych serii.
W odróżnieniu od wersji standardowych, stojan z uzwojeniami umieszczony jest w centralnej części silnika, natomiast magnesy trwałe znajdują się na wirującej obudowie, połączonej z wałem wyjściowym.
Rozwiązanie to ma wiele zalet. Począwszy od oszczędności miejsca, przez mniejsze tętnienia, po cichą pracę. Dzięki takiej budowie, silnik jest bardziej płaski i ma wyższy moment obrotowy niż standardowe konstrukcje o podobnych wymiarach.
Jest to pożądane szczególnie tam, gdzie ze względu na rozmiar urządzenia, wymagane są rozwiązania kompaktowe.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Napędy w pojazdach AGV czy AMR wymagają niezwykle starannego doboru. Źle dobrane komponenty mogą fatalnie przełożyć się na niepowodzenie całej aplikacji i ostatecznie wykluczyć nasz pojazd w dalszych inwestycjach.
Oferta silników firmy Mellor została wzbogacona o silniki bezszczotkowe DC.
Szwajcarska firma Technosoft zaprezentowała inteligentny napęd iPOS2401 MX, ze zintegrowanym regulatorem ruchu. Rozmiar sterownika to jedynie 19 x 46 x 8 mm.
Red Lion wprowadza na rynek nowy, niezarządzalny, 16-portowy switch przemysłowy Ethernet N-Tron NT116 do wspierania krytycznych operacji w wymagających warunkach środowiskowych.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Indukcyjność | Moment maksymalny | Napięcie zasilania | Prąd maksymalny | Prędkość nominalna | Rezystancja | Stała momentu obrotowego | Stała napięciowa | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Silnik BLDC, 12V DC, 5170 obr/min, 5 W, 7.59 mNm
Nr produktu:
FL20BLW14-12V-5105A
Skopiowano
|
0,62 mH
|
0,019 Nm
|
12 V DC
|
1,62 A
|
5170 rpm
|
7,2 Ω
|
0,012 Nm/A
|
0,89 Vrms/krmp
|
| ||
Silnik BLDC, 24V DC, 5220 obr/min, 5 W, 7.74 mNm
Nr produktu:
FL20BLW14-24V-5205A
Skopiowano
|
2,6 mH
|
0,02 Nm
|
24 V DC
|
0,85 A
|
5220 rpm
|
26,1 Ω
|
0,024 Nm/A
|
1,78 Vrms/krmp
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Product Manager MASZYNY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: