FULLING
Silniki bezszczotkowe prądu stałego (ang. BLDC) z wirnikiem zewnętrznym są krótsze niż silniki z wirnikiem wewnętrznym. Oferują ekonomiczne rozwiązanie, szczególnie w przypadku dużych serii.
W odróżnieniu od wersji standardowych, stojan z uzwojeniami umieszczony jest w centralnej części silnika, natomiast magnesy trwałe znajdują się na wirującej obudowie, połączonej z wałem wyjściowym.
Rozwiązanie to ma wiele zalet. Począwszy od oszczędności miejsca, przez mniejsze tętnienia, po cichą pracę. Dzięki takiej budowie, silnik jest bardziej płaski i ma wyższy moment obrotowy niż standardowe konstrukcje o podobnych wymiarach.
Jest to pożądane szczególnie tam, gdzie ze względu na rozmiar urządzenia, wymagane są rozwiązania kompaktowe.
Długość | 23,1 mm |
---|---|
Indukcyjność | 0,3 mH |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 3 |
Liczba pól | 14 |
Masa | 0,5 kg |
Moc | 110 W |
Moment bezwładności | 1000 g.cm² |
Moment maksymalny | 0,87 Nm |
Moment nominalny | 0,29 Nm |
Napięcie zasilania | 24 V DC |
Prąd maksymalny | 17 A |
---|---|
Prędkość nominalna | 3700 rpm |
Rezystancja | 0,25 Ω |
Siła osiowa | 10 N |
Siła promieniowa | 28 N |
Średnica wałka | 8 mm |
Stała momentu obrotowego | 54 mNm/A |
Stała napięciowa | 4 Vrms/krmp |
Wymiar obudowy | 60 mm |
Silniki bezszczotkowe prądu stałego (ang. BLDC) z wirnikiem zewnętrznym są krótsze niż silniki z wirnikiem wewnętrznym. Oferują ekonomiczne rozwiązanie, szczególnie w przypadku dużych serii.
W odróżnieniu od wersji standardowych, stojan z uzwojeniami umieszczony jest w centralnej części silnika, natomiast magnesy trwałe znajdują się na wirującej obudowie, połączonej z wałem wyjściowym.
Rozwiązanie to ma wiele zalet. Począwszy od oszczędności miejsca, przez mniejsze tętnienia, po cichą pracę. Dzięki takiej budowie, silnik jest bardziej płaski i ma wyższy moment obrotowy niż standardowe konstrukcje o podobnych wymiarach.
Jest to pożądane szczególnie tam, gdzie ze względu na rozmiar urządzenia, wymagane są rozwiązania kompaktowe.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Napędy w pojazdach AGV czy AMR wymagają niezwykle starannego doboru. Źle dobrane komponenty mogą fatalnie przełożyć się na niepowodzenie całej aplikacji i ostatecznie wykluczyć nasz pojazd w dalszych inwestycjach.
Oferta silników firmy Mellor została wzbogacona o silniki bezszczotkowe DC.
Szwajcarska firma Technosoft zaprezentowała inteligentny napęd iPOS2401 MX, ze zintegrowanym regulatorem ruchu. Rozmiar sterownika to jedynie 19 x 46 x 8 mm.
TL400-I to nowoczesny czujnik poziomu i objętości firmy Novus, który dzięki bezinwazyjnej metodzie detekcji idealnie nadaje się do monitorowania cieczy, ziaren, płynów oraz materiałów sypkich, zarówno w zastosowaniach statycznych, jak i dynamicznych.
Mariusz Szabłowski