CROUZET MOTORS
Standard DC motor with gearbox for low speed, high torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Good quality gearbox lubricated for life for high performance.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Dostępne prędkości | 6rpm→14rpm |
---|---|
Masa | 1,4 kg |
Moc | 33 W |
Moment maksymalny | 6 Nm |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Przełożenie | i=130→338:1 |
Średnica wałka | 8 mm |
Stopień ochrony IP | IP20 |
Standard DC motor with gearbox for low speed, high torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Good quality gearbox lubricated for life for high performance.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Wojciech Drabik