CROUZET MOTORS
Standard DC motor range in the 32mmØ size for high speed, lower torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Długość | 45 mm |
---|---|
Masa | 0,096 kg |
Moc | 3 W |
Moment nominalny | 0,0077 Nm |
Moment startowy | 0,03 Nm |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Prędkość nominalna | 3700 rpm |
Średnica | 32 mm |
Średnica wałka | 2 mm |
Stopień ochrony IP | IP40 |
Żywotność | 3000 h |
Standard DC motor range in the 32mmØ size for high speed, lower torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
Wojciech Drabik