CROUZET MOTORS
Standard DC motor range in the 32mmØ size for high speed, lower torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Długość | 45 mm |
---|---|
Masa | 0,096 kg |
Moc | 3 W |
Moment startowy | 0,03 |
Napięcie zasilania | 12 V DC, 24 V DC |
Nominalny moment | 0,0077 |
Prędkość nominalna | 3700 rpm |
Średnica | 32 mm |
Średnica wałka | 2 mm |
Stopień ochrony IP | IP40 |
Żywotność | 3000 h |
Standard DC motor range in the 32mmØ size for high speed, lower torque applications.
The DC motor by nature offers a very high starting torque.
Options for a bespoke solution include, different power connections, EMC filter, encoder options & mechanical/electrical adaptations.
* Smaller length motor for lower power applications available if required.
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Precyzyjne przekładnie planetarne z piastą znajdują zastosowanie w napędach pojazdów AGV i AMR. Firma Newstart Motion oferuje dwie serie przekładni zakończonych piastą: AD – w wykonaniu prostym oraz ADR – w wykonaniu kątowym.
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Wojciech Drabik