FULLING
Długość | 47 mm |
---|---|
Długość przewodu | 300 mm |
Indukcyjność | 2 mH |
Kąt obrotu | 1,8 ° |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 2 |
Liczba przewodów | 8 szt |
Masa | 0,6 kg |
Moment bezwładności | 275 g.cm² |
Moment trzymający | 0,78 |
Prąd fazowy | 2 A |
Rezystancja | 1,5 Ω |
---|---|
Rezystancja izolacji | 100 MΩ |
Rozmiar | NEMA 24 |
Siła osiowa | 15 N |
Siła promieniowa | 75 N |
Średnica wałka | 8 mm |
Stopień ochrony IP | IP30 |
Temperatura otoczenia | od -20°C do +50°C |
Wbudowany kontroler | NIE |
Wymiar obudowy | 60x60 mm |
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Precyzyjne przekładnie planetarne z piastą znajdują zastosowanie w napędach pojazdów AGV i AMR. Firma Newstart Motion oferuje dwie serie przekładni zakończonych piastą: AD – w wykonaniu prostym oraz ADR – w wykonaniu kątowym.
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Długość | Indukcyjność | Kąt obrotu | Liczba przewodów | Masa | Moment bezwładności | Moment trzymający | Prąd fazowy | Rezystancja | Rozmiar | Siła osiowa | Siła promieniowa | Średnica wałka | Wymiar obudowy | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH45-2008AF
Skopiowano
|
47 mm
|
2 mH
|
1,8 °
|
8 szt
|
0,6 kg
|
275 g.cm²
|
0,78
|
2 A
|
1,5 Ω
|
NEMA 24
|
15 N
|
75 N
|
8 mm
|
60x60 mm
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH56-2008AF
Skopiowano
|
56 mm
|
3,6 mH
|
1,8 °
|
8 szt
|
0,77 kg
|
400 g.cm²
|
1,17
|
2 A
|
1,8 Ω
|
NEMA 24
|
15 N
|
75 N
|
8 mm
|
60x60 mm
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy o zwiekszonym momencie trzymajacym, 1.8°
Nr produktu:
FL57STEN56-2804A
Skopiowano
|
56 mm
|
2,5 mH
|
1,8 °
|
4 szt
|
0,7 kg
|
300 g.cm²
|
1,5
|
2,8 A
|
0,9 Ω
|
NEMA 23
|
15 N
|
75 N
|
6,35 mm
|
57x57 mm
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy o zwiekszonym momencie trzymajacym, 1.8°
Nr produktu:
FL57STEN78-2004A
Skopiowano
|
78 mm
|
6,9 mH
|
1,8 °
|
4 szt
|
1,1 kg
|
500 g.cm²
|
2,8
|
2 A
|
2,1 Ω
|
NEMA 23
|
15 N
|
74 N
|
6,35 mm
|
57x57 mm
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy o zwiekszonym momencie trzymajacym, 1.8°
Nr produktu:
FL60STEN86-2804AF
Skopiowano
|
88 mm
|
4,5 mH
|
1,8 °
|
4 szt
|
1,5 kg
|
920 g.cm²
|
3,6
|
2,8 A
|
1,47 Ω
|
NEMA 24
|
15 N
|
75 N
|
8 mm
|
60x60 mm
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 3.6°
Nr produktu:
FL42ST33-0504DA
Skopiowano
|
32 mm
|
30 mH
|
3,6 °
|
4 szt
|
0,2 kg
|
16 g.cm²
|
0,08
|
0,5 A
|
17 Ω
|
NEMA 17
|
10 N
|
28 N
|
5 mm
|
42x42 mm
|
|
Wybierz wariant produktu z listy