Długość | 26 mm |
---|---|
Długość przewodu | 300 mm |
Indukcyjność | 27 mH |
Kąt obrotu | 1,8 ° |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 2 |
Liczba przewodów | 4 szt |
Masa | 0,13 kg |
Moment bezwładności | 10 g.cm² |
Moment trzymający | 0,07 Nm |
Prąd fazowy | 0,28 A |
Rezystancja | 26 Ω |
---|---|
Rezystancja izolacji | 100 MΩ |
Rozmiar | NEMA 14 |
Siła osiowa | 10 N |
Siła promieniowa | 28 N |
Średnica wałka | 5 mm |
Stopień ochrony IP | IP30 |
Temperatura otoczenia | od -20°C do +50°C |
Wbudowany kontroler | NIE |
Wymiar obudowy | 35x35 mm |
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Długość | Indukcyjność | Kąt obrotu | Masa | Moment bezwładności | Moment trzymający | Prąd fazowy | Rezystancja | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL35ST26-0284A
Skopiowano
|
26 mm | 27 mH | 1,8 ° | 0,13 kg | 10 g.cm² | 0,07 Nm | 0,28 A | 26 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL35ST28-0504A
Skopiowano
|
28 mm | 14 mH | 1,8 ° | 0,14 kg | 11 g.cm² | 0,1 Nm | 0,5 A | 20 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL35ST36-1004A
Skopiowano
|
36 mm | 4,3 mH | 1,8 ° | 0,18 kg | 14 g.cm² | 0,14 Nm | 1 A | 2,7 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 0.9°
Nr produktu:
FL35ST20-1004MA
Skopiowano
|
20 mm | 8,5 mH | 0,9 ° | 0,1 kg | 8 g.cm² | 0,05 Nm | 1 A | 10 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 0.9°
Nr produktu:
FL35ST26-0504MA
Skopiowano
|
26 mm | 6,9 mH | 0,9 ° | 0,15 kg | 11 g.cm² | 0,09 Nm | 0,5 A | 6,1 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym złączem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL35STC38-1204AC
Skopiowano
|
38 mm | 4 mH | 1,8 ° | 0,21 kg | 20 g.cm² | 0,23 Nm | 1,2 A | 3,2 Ω |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym złączem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL35STC44-1204AC
Skopiowano
|
44 mm | 5,2 mH | 1,8 ° | 0,23 kg | 28 g.cm² | 0,28 Nm | 1,2 A | 3,2 Ω |
|
Wybierz wariant produktu z listy
Product Manager/Business Area Manager NAPĘDY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: