Długość | 20 mm |
---|---|
Długość przewodu | 300 mm |
Indukcyjność | 6 mH |
Kąt obrotu | 1,8 ° |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 2 |
Liczba przewodów | 4 szt |
Masa | 0,12 kg |
Moment bezwładności | 11 g.cm² |
Moment trzymający | 0,065 Nm |
Prąd fazowy | 0,4 A |
Rezystancja | 6,6 Ω |
---|---|
Rezystancja izolacji | 100 MΩ |
Rozmiar | NEMA 16 |
Siła osiowa | 10 N |
Siła promieniowa | 28 N |
Średnica wałka | 5 mm |
Stopień ochrony IP | IP30 |
Temperatura otoczenia | od -20°C do +50°C |
Wbudowany kontroler | NIE |
Wymiar obudowy | 39x39 mm |
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Długość | Indukcyjność | Kąt obrotu | Liczba przewodów | Masa | Moment bezwładności | Moment trzymający | Prąd fazowy | Rezystancja | Wymiar obudowy | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39ST20-0404A
Skopiowano
|
20 mm | 6 mH | 1,8 ° | 4 szt | 0,12 kg | 11 g.cm² | 0,065 Nm | 0,4 A | 6,6 Ω | 39x39 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39STH20-0404A
Skopiowano
|
20 mm | 7 mH | 1,8 ° | 4 szt | 0,12 kg | 15 g.cm² | 0,085 Nm | 0,4 A | 6,6 Ω | 39x39 mm |
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39ST20-0506A
Skopiowano
|
20 mm | 6 mH | 1,8 ° | 6 szt | 0,12 kg | 11 g.cm² | 0,065 Nm | 0,5 A | 15 Ω | 39x39 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39ST34-0306A
Skopiowano
|
34 mm | 20 mH | 1,8 ° | 6 szt | 0,18 kg | 20 g.cm² | 0,13 Nm | 0,3 A | 34 Ω | 39x29 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39STH34-0306A
Skopiowano
|
31 mm | 30 mH | 1,8 ° | 6 szt | 0,18 kg | 30 g.cm² | 0,18 Nm | 0,3 A | 40 Ω | 39x29 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39ST34-0404A
Skopiowano
|
34 mm | 30 mH | 1,8 ° | 4 szt | 0,18 kg | 20 g.cm² | 0,21 Nm | 0,4 A | 30 Ω | 39x39 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 1.8°
Nr produktu:
FL39STH38-0504A
Skopiowano
|
38 mm | 50 mH | 1,8 ° | 4 szt | 0,2 kg | 35 g.cm² | 0,36 Nm | 0,5 A | 24 Ω | 39x39 mm |
| ||
![]()
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy, 0.9°
Nr produktu:
FL39STH45-0284MA
Skopiowano
|
44,5 mm | 145 mH | 0,9 ° | 4 szt | 0,29 kg | 36 g.cm² | 0,297 Nm | 0,18 A | 60 Ω | 39x39 mm |
|
Wybierz wariant produktu z listy
Product Manager/Business Area Manager NAPĘDY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: