FULLING
Długość | 88 mm |
---|---|
Długość przewodu | 300 mm |
Indukcyjność | 6,8 mH |
Kąt obrotu | 1,8 ° |
Klasa izolacji uwojeń | B |
Liczba faz | 2 |
Liczba przewodów | 4 szt |
Masa | 1,4 kg |
Moment bezwładności | 840 g.cm² |
Moment trzymający | 3 |
Prąd fazowy | 2,8 A |
Rezystancja | 1,5 Ω |
---|---|
Rezystancja izolacji | 100 MΩ |
Rozmiar | NEMA 24 |
Siła osiowa | 15 N |
Siła promieniowa | 75 N |
Średnica wałka | 8 mm |
Stopień ochrony IP | IP30 |
Temperatura otoczenia | od -20°C do +50°C |
Wbudowany kontroler | NIE |
Wymiar obudowy | 60x60 mm |
Dynamicznie rozwijające się sektory, takie jak energetyka odnawialna i rolnictwo, wymagają zastosowania technologii, która nie tylko sprosta ekstremalnym temperaturom oraz zapyleniu, ale również zapewni długotrwałą i bezproblemową pracę.
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
Precyzyjne przekładnie planetarne z piastą znajdują zastosowanie w napędach pojazdów AGV i AMR. Firma Newstart Motion oferuje dwie serie przekładni zakończonych piastą: AD – w wykonaniu prostym oraz ADR – w wykonaniu kątowym.
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Długość | Indukcyjność | Masa | Moment bezwładności | Moment trzymający | Rezystancja | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym zlaczem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH86-2804AFC
Skopiowano
|
88 mm
|
6,8 mH
|
1,4 kg
|
840 g.cm²
|
3
|
1,5 Ω
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym zlaczem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH65-2804AFC
Skopiowano
|
67 mm
|
4,6 mH
|
1,2 kg
|
570 g.cm²
|
2,1
|
1,2 Ω
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym zlaczem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH56-2804AFC
Skopiowano
|
56 mm
|
3,6 mH
|
0,77 kg
|
400 g.cm²
|
1,65
|
0,9 Ω
|
| ||
Dwufazowy, hybrydowy silnik krokowy ze zintegrowanym zlaczem wtykowym, 1.8°
Nr produktu:
FL60STH45-2804AFC
Skopiowano
|
47 mm
|
2 mH
|
0,6 kg
|
275 g.cm²
|
1,1
|
0,75 Ω
|
|
Wybierz wariant produktu z listy