DOGA
Silniki firmy DOGA serii 169 o średnicy 79 mm, to szczotkowe silniki prądu stałego z magnesami trwałymi. Standardowe napięcie zasilania to 12 lub 24 V DC i może ono pochodzić z akumulatora lub zasilacza. Silniki serii 169 charakteryzują się nominalnym momentem obrotowym do 0.4 Nm oraz momentem startowym do 2.2 Nm, dzięki czemu idealnie sprawdzają się w aplikacjach wymagających dużej mocy przy rozruchu. Prędkość wyjściowa wynosi od 1500 do 4600 obr/min, w zależności od modelu. Dzięki zastosowaniu sterownika DC możliwa jest płynna regulacja prędkości wyjściowej. Stopień szczelności IP53 w standardzie zapewnia podstawową ochronę przed wnikaniem pyłu i wody, a opcjonalny filtr EMC umożliwia ograniczenie zakłóceń elektromagnetycznych. Silnik ten występuje także w zestawie z przekładnią planetarną.
W przypadku małych i średnich ilości firma DOGA jest w stanie dostosować silnik do indywidualnych wymagań klienta. Adaptacje dotyczą m.in. kształtu wałka wyjściowego, napięcia zasilania, długości przewodów i typów konektorów, a także uzwojeń silnika DC.
Typowe aplikacje:
Filtr EMC | Nie |
---|---|
Masa | 2 kg |
Moment maksymalny | 2 Nm |
Napięcie zasilania DC | 12 V DC |
Nominalny moment | 0,4 Nm |
Prąd maksymalny | 46 A |
Prąd znamionowy | 11 A |
Prędkość nominalna | 1900 rpm |
Średnica wałka | 8 mm |
Stopień ochrony IP | IP53 |
Silniki firmy DOGA serii 169 o średnicy 79 mm, to szczotkowe silniki prądu stałego z magnesami trwałymi. Standardowe napięcie zasilania to 12 lub 24 V DC i może ono pochodzić z akumulatora lub zasilacza. Silniki serii 169 charakteryzują się nominalnym momentem obrotowym do 0.4 Nm oraz momentem startowym do 2.2 Nm, dzięki czemu idealnie sprawdzają się w aplikacjach wymagających dużej mocy przy rozruchu. Prędkość wyjściowa wynosi od 1500 do 4600 obr/min, w zależności od modelu. Dzięki zastosowaniu sterownika DC możliwa jest płynna regulacja prędkości wyjściowej. Stopień szczelności IP53 w standardzie zapewnia podstawową ochronę przed wnikaniem pyłu i wody, a opcjonalny filtr EMC umożliwia ograniczenie zakłóceń elektromagnetycznych. Silnik ten występuje także w zestawie z przekładnią planetarną.
W przypadku małych i średnich ilości firma DOGA jest w stanie dostosować silnik do indywidualnych wymagań klienta. Adaptacje dotyczą m.in. kształtu wałka wyjściowego, napięcia zasilania, długości przewodów i typów konektorów, a także uzwojeń silnika DC.
Typowe aplikacje:
Podobnie jak w przypadku serii 319 i 319E istniejących na rynku od wielu lat, najnowsza seria motoreduktorów firmy DOGA – 311, ma swój odpowiednik z wbudowanym elektronicznym modułem sterującym – 311E. Są to wysokiej jakości kompaktowe motoreduktory.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Masa | Moment maksymalny | Napięcie zasilania DC | Nominalny moment | Prąd maksymalny | Prąd znamionowy | Prędkość nominalna | Średnica wałka | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Silnik 12 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4106.20.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 46 A | 11 A | 1900 rpm | 8 mm |
| ||
Silnik 24 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4106.30.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 24 V DC | 0,4 Nm | 23 A | 5,5 A | 1900 rpm | 8 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 2900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4107.20.04
Skopiowano
|
2 kg | 2,2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 100 A | 16 A | 2900 rpm | 12 mm |
| ||
Silnik 24 Vdc, 2900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4107.30.04
Skopiowano
|
2 kg | 2,2 Nm | 24 V DC | 0,4 Nm | 50 A | 8 A | 2900 rpm | 12 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4110.20.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 38 A | 9 A | 1500 rpm | 12 mm |
| ||
Silnik 24 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4110.30.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 24 V DC | 0,4 Nm | 19 A | 4,5 A | 1500 rpm | 12 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 3200 obr/min, 0.40 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4113.20.09
Skopiowano
|
1,37 kg | 2,2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 85 A | 16 A | 3200 rpm | 10 mm |
| ||
Silnik 24 Vdc, 3200 obr/min, 0.40 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4113.30.09
Skopiowano
|
1,37 kg | 2,2 Nm | 24 V DC | 0,4 Nm | 43 A | 8 A | 3200 rpm | 10 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 4600 obr/min, 0.30 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4122.20.09
Skopiowano
|
1,37 kg | 1,8 Nm | 12 V DC | 0,3 Nm | 100 A | 16 A | 4600 rpm | 10 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4124.20.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 46 A | 11 A | 1900 rpm | 8 mm |
| ||
Silnik 24 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4124.30.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 24 V DC | 0,4 Nm | 23 A | 5,5 A | 1900 rpm | 8 mm |
| ||
Silnik 12 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4128.20.04
Skopiowano
|
2 kg | 2 Nm | 12 V DC | 0,4 Nm | 38 A | 9 A | 1500 rpm | 10 mm |
|
Wybierz wariant produktu z listy
Product Manager SILNIKI I MOTOREDUKTORY
Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami: