DOGA
Silniki firmy DOGA serii 169 o średnicy 79 mm, to szczotkowe silniki prądu stałego z magnesami trwałymi. Standardowe napięcie zasilania to 12 lub 24 V DC i może ono pochodzić z akumulatora lub zasilacza. Silniki serii 169 charakteryzują się nominalnym momentem obrotowym do 0.4 Nm oraz momentem startowym do 2.2 Nm, dzięki czemu idealnie sprawdzają się w aplikacjach wymagających dużej mocy przy rozruchu. Prędkość wyjściowa wynosi od 1500 do 4600 obr/min, w zależności od modelu. Dzięki zastosowaniu sterownika DC możliwa jest płynna regulacja prędkości wyjściowej. Stopień szczelności IP53 w standardzie zapewnia podstawową ochronę przed wnikaniem pyłu i wody, a opcjonalny filtr EMC umożliwia ograniczenie zakłóceń elektromagnetycznych. Silnik ten występuje także w zestawie z przekładnią planetarną.
W przypadku małych i średnich ilości firma DOGA jest w stanie dostosować silnik do indywidualnych wymagań klienta. Adaptacje dotyczą m.in. kształtu wałka wyjściowego, napięcia zasilania, długości przewodów i typów konektorów, a także uzwojeń silnika DC.
Typowe aplikacje:
Filtr EMC | Nie |
---|---|
Masa | 2 kg |
Moment maksymalny | 2 Nm |
Moment nominalny | 0,4 Nm |
Napięcie zasilania DC | 12 V DC |
Prąd maksymalny | 46 A |
Prąd znamionowy | 11 A |
Prędkość nominalna | 1900 rpm |
Średnica wałka | 8 mm |
Stopień ochrony IP | IP53 |
Silniki firmy DOGA serii 169 o średnicy 79 mm, to szczotkowe silniki prądu stałego z magnesami trwałymi. Standardowe napięcie zasilania to 12 lub 24 V DC i może ono pochodzić z akumulatora lub zasilacza. Silniki serii 169 charakteryzują się nominalnym momentem obrotowym do 0.4 Nm oraz momentem startowym do 2.2 Nm, dzięki czemu idealnie sprawdzają się w aplikacjach wymagających dużej mocy przy rozruchu. Prędkość wyjściowa wynosi od 1500 do 4600 obr/min, w zależności od modelu. Dzięki zastosowaniu sterownika DC możliwa jest płynna regulacja prędkości wyjściowej. Stopień szczelności IP53 w standardzie zapewnia podstawową ochronę przed wnikaniem pyłu i wody, a opcjonalny filtr EMC umożliwia ograniczenie zakłóceń elektromagnetycznych. Silnik ten występuje także w zestawie z przekładnią planetarną.
W przypadku małych i średnich ilości firma DOGA jest w stanie dostosować silnik do indywidualnych wymagań klienta. Adaptacje dotyczą m.in. kształtu wałka wyjściowego, napięcia zasilania, długości przewodów i typów konektorów, a także uzwojeń silnika DC.
Typowe aplikacje:
Firma Gefeg-Neckar specjalizuje się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań napędowych, w tym silników i motoreduktorów wykonanych ze stali nierdzewnej.
PD6-EB, to najmocniejszy bezszczotkowy zestaw silników prądu stałego z serii Plug&Drive firmy Nanotec, to nowy dodatek do popularnej rodziny inteligentnych kompaktowych napędów, które łączą silnik, regulator i enkoder.
Hamulce Nanotec z serii BCD zostały zaprojektowane jako hamulce postojowe do silników BLDC i silników krokowych z kołnierzem o rozmiarze NEMA 23 oraz 24.
Nowa seria FD5 to wydajne serwonapędy o kompaktowej konstrukcji. Jest to rozwinięcie wcześniejszej serii FD3, z którą jest kompatybilna, dzięki czemu w łatwy sposób można ją zastąpić poprzez zmianę parametrów.
Silniki szczotkowe prądu stałego z przekładniami ślimakowymi, produkowane przez firmę DOGA, stosowane są od wielu lat i cieszą się dużym uznaniem wśród producentów maszyn rolniczych i pojazdów komunalnych.
Napęd serii WD składa się z niezwykle krótkiego koła jezdnego, zintegrowanej przekładni planetarnej oraz łożyska. W połączeniu z silnikiem BLDC i kontrolerem firmy Nanotec stanowi niezwykle kompaktowe rozwiązanie, które upraszcza konstrukcję, poprzez zmniejszenie ilości wymaganych komponentów, w samobieżnych systemach jezdnych, takich jak roboty usługowe lub pojazdy AGV.
|
|
|
|
|
||
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
Warianty produktu | Masa | Moment maksymalny | Moment nominalny | Napięcie zasilania DC | Prąd maksymalny | Prąd znamionowy | Prędkość nominalna | Średnica wałka | Cena | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Silnik 12 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4106.20.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
46 A
|
11 A
|
1900 rpm
|
8 mm
|
| ||
Silnik 24 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4106.30.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
24 V DC
|
23 A
|
5,5 A
|
1900 rpm
|
8 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 2900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4107.20.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2,2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
100 A
|
16 A
|
2900 rpm
|
12 mm
|
| ||
Silnik 24 Vdc, 2900 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4107.30.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2,2 Nm
|
0,4 Nm
|
24 V DC
|
50 A
|
8 A
|
2900 rpm
|
12 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4110.20.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
38 A
|
9 A
|
1500 rpm
|
12 mm
|
| ||
Silnik 24 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja A
Nr produktu:
169.4110.30.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
24 V DC
|
19 A
|
4,5 A
|
1500 rpm
|
12 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 3200 obr/min, 0.40 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4113.20.09
Skopiowano
|
1,37 kg
|
2,2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
85 A
|
16 A
|
3200 rpm
|
10 mm
|
| ||
Silnik 24 Vdc, 3200 obr/min, 0.40 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4113.30.09
Skopiowano
|
1,37 kg
|
2,2 Nm
|
0,4 Nm
|
24 V DC
|
43 A
|
8 A
|
3200 rpm
|
10 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 4600 obr/min, 0.30 Nm, wersja C
Nr produktu:
169.4122.20.09
Skopiowano
|
1,37 kg
|
1,8 Nm
|
0,3 Nm
|
12 V DC
|
100 A
|
16 A
|
4600 rpm
|
10 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4124.20.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
46 A
|
11 A
|
1900 rpm
|
8 mm
|
| ||
Silnik 24 Vdc, 1900 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4124.30.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
24 V DC
|
23 A
|
5,5 A
|
1900 rpm
|
8 mm
|
| ||
Silnik 12 Vdc, 1500 obr/min, 0.40 Nm, wersja B
Nr produktu:
169.4128.20.04
Skopiowano
|
2 kg
|
2 Nm
|
0,4 Nm
|
12 V DC
|
38 A
|
9 A
|
1500 rpm
|
10 mm
|
|
Wybierz wariant produktu z listy
Wojciech Drabik